آلکاتل و معرفی تبلت 8 اینچی One Touch Hero 8 با پردازنده 8 هسته ای

دومین محصول معرفی شده توسط کمپانی آلکاتل در نمایشگاه IFA 2014 ، یک تبلت 8 اینچی زیبا و باریک است.این محصول که ONETOUCH HERO 8 نام گذاری شده ، دارای مشخصات مناسبی است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.تبلت آلکاتل ONETOUCH HERO 8 از معدود تبلت های دنیا است با یک بدنه آلومینیومی تولید شده و تنها ۳۱۰ گرم وزن دارد.ضخامت بسیار کم 7.3 میلیمتری این محصول نیز آن را به یکی از نازک ترین تبلت های 8 اینچی جهان مبدل نموده است.

alcatel-onetouch-hero-8-1

آلکاتل در این محصول از یک پردازنده قدرتمند 8 هسته ای استفاده کرده که آن را به گزینه مناسبی برای اجرای انواع انرم افزار های کاربردی و بازیها مبدل نموده است.

تبلت آلکاتل ONETOUCH HERO 8 همچنین به لطف وجود ویژگی TV mate قادر است تا به تلویزیون کاربر متصل شده و نقش کنترل را برای آن بازی کند.امکان استفاده از بلوتوث ، وای فای و LTE نیز از دیگر قابلیت های ارتباطی این محصول به شمار می آید.

alcatel-onetouch-hero-8-2

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، تبلت HERO 8 مجهز به یک پردازنده 8 هسته ای MTK8392 ساخت مدیاتک است ، نمایشگر آن از نوع WUXGA FHD است که با رزلوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل تصاویر را نمایش می دهد.2 گیگابایت رم ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت از طریق درگاه میکرو اس دی ، باتری 4060 میلی آمپر ساعتی و اندروید 4.4 نیز از دیگر مشخصات این تبلت می باشد.

ظاهرا آلکاتل این تبلت را همین ماه روانه بازار خواهد کرد اما قیمت آن هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*