جشنواره عکاسی Pano award

تصاویر منتخب جشنواره عکاسی Pano award 2017 ؛ زیبایی‌های زمین از دریچه دوربین عکاسان

جشنواره عکاسی Pano award در سال 2017 برگزار شد و جایزه عکس برتر در بخش آزاد به خسوس گارسیا به خاطر عکاسی از منطقه Whuzi Hill چین تعلق گرفته است.

جشنواره عکاسی Pano award که به صورت یک  مسابقه عکاسی سالانه برگزار می‌شود برای اولین‌ بار در سال 2009 راه‌اندازی و طی زمان کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین مسابقات عکاسی جهان در زمینه آزاد تبدیل شده که در آن هنرمندان حرفه‌ای و آماتور بهترین عکس‌های خود را از جذاب‌ترین عناصر طبیعی و شهری موجود در مناطق مختلف جهان برای دریافت جایزه برتر این جشنواره ارسال می‌کنند.

در جدیدترین دوره این جشنواره عکاسی که به تازگی با انتخاب عکس‌های برتر در زمینه‌های مختلف پایان یافت است، عکس‌های فوق‌العاده‌ای توسط شناخته شده‌ترین عکاسان جهان به این جشنواره ارسال شده که بعد از برسی داوران، عکس هنری و زیبای خسوس گارسیا که از یک منطقه کوهستانی به نام Whuzi Hill در کشور چین گرفته شده، توانست عنوان برترین عکس سال 2017 را به خود اختصاص دهد.

جشنواره عکاسی Pano award

عکس برتر جشنواره عکاسی Pano award در سال 2017 – عکاس: خسوس گارسیا – منطقه: Whuzi Hill چین

امسال استقبال هنرمندان از این جشنواره بسیار چشمگیر بوده است و بیش از 5000 عکس از 71 کشور مختلف جهان عکس‌های خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کرده‌اند که تعداد و کیفیت این عکس‌ها کار انتخاب را برای داوران بسیار دشورا کرده بود. بجز جایزه اصلی که به عکس برتر تعلق می‌گیرد در 2 بخش مختلف دیگر نیز عکاسان آماتور و عکاسان حرفه‌ای جایزه‌های در دسته‌بندی‌های طبیعت، چشم‌انداز، محیط‌ زیست و معماری دریافت خواهند کرد. طبق قوانین این مسابقه، عکس‌ها باید کاملاً طبیعی باشند و در صورت رتوش و دست‌کاری‌های کامپیوتری از جشنواره حذف خواهند شد و همین قوانین باعث شده تا بیش از پیش هنر و خلاقیت فردی در عکس‌های ارسالی دیده شود. شما در ادامه این مطلب می‌توانید برخی از عکس‌های برتر ارسال شده به این جشنواره را مشاهده کنید.

جشنواره عکاسی Pano award

جشنواره عکاسی Pano award

جشنواره عکاسی Pano award

جشنواره عکاسی Pano award

جشنواره عکاسی Pano award

جشنواره عکاسی Pano award

جشنواره عکاسی Pano award

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اره واقعا مو نمیزنه با اینا شگفتا حرفهایی میزنی ادم‌رو سرش اسفناج سبز بشه دوربین و لنزی که این عکسها رو گرفته با لنز ایفون x که قد نخوده مقایسه میکنی ترو خدا دیگه مقایسه نکنید گوشیو با این دوربین و لنزهای عالی ?????? واقعا ادم خندش میگره با این مقایسه کردن شگفتا لتز واید و تله که دریچه لنز حداقا ۸ سانتیمتر هست رو با لنز ایفون x مقایسه میکنید هر عکسی تو ال سی دی قشنگه زوم کن چاپ کن اون موقع هست که میفهمی دوربین ایفون x در مقابل دوربی هایی حرفه ای که این عکسارو گرفته میشه ۰ به ۱۰۰

  2. عجب عکسای شنگولی
    با ایفون ایکس منم از این عکسا گرفتم خیلی باهال میشه