کالبدشکافی ریزر فون

کالبدشکافی ریزر فون ؛ در دل گوشی گیمینگ ریزر فون چه می‌گذرد؟ (ویدیو)

کانال یوتیوب “JerryRigEverything” در ویدیوی جدید خود به کالبدشکافی ریزر فون (Razer Phone) پرداخته است. تصور می‌کنید در دل گوشی گیمینگ ریزر فون چه می‌گذرد؟

پیش‌تر در تست مقاومت این اسمارت فون، JerryRigEverything نشان داد یک گوشی مخصوص بازی چگونه در برابر عناصر بیرونی، مقاوم می‌ماند. موبایل جدید ریزر از این آزمایش سخت، سربلند بیرون آمد. اما آیا طراحی بخش داخلی هم به اندازه توانایی‌ها و ظاهر آن جالب توجه خواهد بود؟

کالبدشکافی ریزر فون با حرارت دادن بخش‌های پایینی و بالایی و استفاده از تیغه‌ای فلزی برای جدا کردن بخش جلویی آغاز می‌شود. بعد از جدا کردن نمایشگر گوشی که به مراتب آسان‌تر از انجام آن در پرچمداری همچون وان پلاس 5 تی است، کاربران با تعداد زیادی پیچ رو به رو خواهند شد.

اما شاید عجیب‌ترین بخش در طراحی این گوشی، لوله انتقال حرارت مسی بسیار بزرگ آن باشد. در واقع، این بزرگ‌ترین لوله انتقال حرارتی است که تا کنون در یک گوشی موبایل به کار گرفته شده است. طراحی خاص باتری دستگاه نیز تعویض بسیار آسان‌ آن را امکان‌پذیر می‌کند.

موتور ویبره ریزر فون شباهت بسیاری به Taptic Engine اپل که آیفون های جدید به آن تجهیز شده‌اند. دارد؛ با این تفاوت که سازندگان از اندازه‌ای کوچک‌تر استفاده کرده‌اند. در واقع این موتور کوچک با اندازه‌ای بسیار کوچک، لرزش بسیار زیادی دارد. در نهایت، earpiece گوشی که در بخش بالایی تعبیه شده، با اسپیکر پایینی هم‌اندازه است. در این صورت صدایی که از آنها بیرون می‌آید هم با یکدیگر یکسان خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی ریزر فون را تماشا کنید.

ویدیوی کالبدشکافی ریزر فون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*