فروش گوشی ها در سه ماهه سوم 2017

اپل در جایگاه نخست فروش گوشی ها در سه ماهه سوم 2017 قرار گرفت

بنا بر آمار منتشر شده توسط “Strategy Analytics”، اپل با عملکرد بسیار خوب خود، حالا در جایگاه اول فروش گوشی ها در سه ماهه سوم 2017 قرار گرفته است.

در آمد اپل از فروش گوشی ها در سه ماهه سوم 2017 ، سهم 32 درصدی این شرکت از بازار را نشان می‌دهد. در رابطه با سود عملیاتی نیز اپل با داشتن سهم بسیار بالای 69.9 درصد بین ماه‌های جولای و سپتامبر پیشتاز است. در همین حالا، میزان فروش و درآمد سامسونگ که در جایگاه دوم قرار دارد، به ترتیب 23.1 و 21.8 درصد گزارش شده است.

اگرچه این ارقام از اختلاف بسیار زیاد اپل و سامسونگ خبر دارند، اما کره‌ای‌ها در حال نزدیک شدن به اپل هستند. دو سال پیش، اختلاف درآمد این دو شرکت در سه ماهه سوم چیزی در حدود 15.5 درصد بود؛ اما حالا این میزان به 8.9 درصد کاهش پیدا کرده است. سود عملیاتی نیز طی همین دوره از 66.9 به 48.1 درصد رسیده که پیشرفت سامسونگ را نشان می‌دهد.

در رابطه با میزان عرضه، سامسونگ و اپل به ترتیب با سهم 21.2 و 11.4 درصد در جایگاه اول هستند. Strategy Analytics علت این اختلاف را تنوع محصولات سامسونگ و تاخیر در عرضه آیفون ایکس می‌داند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مبنا باید فروش 1 سال یه گوشی رو در نظر بگیرن این چه آماریه؟ خب نوت 6 ماه پیش معرفی شد آیفوت x الان 2 ماه معرفی شده

  2. حرص و جوش عامل بدبختی و امراض قلبی و معده میباشد

  3. نویسنده عزیز یا مترجم گرامی ، این مقام به عملکرد گوشی یا شرکت مربوط نیست ، چون اپل 6 ماه دوم سال گوشی جدیدش رو معرفی میکنه و تمام برند های دیگه فروش خودشون کردند و بازار منتظر گوشی جدیده . به این دلیل 3 ماه اخر سال میلادی بازار رو بدست میگیره

  4. مسلم هست یه شرکت امریکایی باید پیشتاز باشه نسبت به یه شرکت کره ای

  5. ایمقدر در هم توضیح دادید نفهمیدیم چی شد