بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10

بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10 (Honor View 10): قیمت و مشخصات فنی گوشی جدید آنر

در بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10 (Honor View 10)، گوشی جدید آنر را زیر ذره‌بین برده و نگاهی نزدیک و عمیق به قیمت، امکانات و مشخصات این گوشی خواهیم داشت.

پس از معرفی آنر 7X، گوشی دیگر این کمپانی در رویداد امروز با نام View 10 که هفته گذشته با نام V10 برای بازار چین معرفی شده بود، پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. آنر که زیرمجموعه هواوی است، با عرضه این تلفن هوشمند جدید، وان پلاس 5 تی و به صورت کلی پرچمداران اقتصادی را هدف قرار داده و امیدوار است توجه کاربران را به خود جلب کند. پیش از این نیز محصولات خانواده میت 10 با قابلیت‌ها و البته قیمتی بالا روانه بازار شده بودند. به همین جهت، حالا چینی‌ها محصولاتی درخور برای تمام رنج‌های قیمتی دارند.

اما آیا اسمارت فون پیش رو توانایی غلبه بر محصولات رده بالای سایر سازندگان را دارد؟ بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10 ، پاسخ این سوال را روشن خواهد کرد.

طراحی

بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10 را با طراحی این گوشی آغاز می‌کنیم؛ جایی که سازندگان همانند 7X و برای کاهش هزینه‌ها، از ساختاری آلومینیومی بهره برده‌اند. البته ما شکایتی نداریم چرا که هنگام کردن با آن حس دستگاهی لوکس به کاربران منتقل خواهد شد. همچنین عدم استفاده از شیشه و لبه‌های خمیده باعث مقاومت بالاتر دستگاه در برابر عناصر بیرونی شده است.

بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10

سازندگان با کاهش حاشیه‌های صفحه، ظاهری نفیس را به دستگاه بخشیده‌اند. به علاوه، سنسور اثر انگشت در بخش جلویی و کلید هوم تعبیه شده است که این موضوع برای بسیاری از افراد، خوشحال‌کننده خواهد بود.

صفحه نمایش

گوشی جدید آنر به صفحه نمایشی 5.99 اینچی با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 تجهیز شده تا ما باز هم با نمایشگری کشیده رو به رو باشیم. از آنجایی که هنوز تمام اپلیکیشن ها با چنین ابعادی سازگاری ندارند، هنگام کار کردن با گوشی، پیغام‌های مختلفی مبنی بر نحوه نمایش محتوا نمایش داده می‌شود که در آن می‌توان کشیده شدن نرم افزار یا اجرای آن با حاشیه‌های مشکی را انتخاب کرد.

بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10

به لطف وضوح تصویر بالا، تراکم صفحه به 403 پیکسل در هر اینچ رسیده تا جزئیات و رنگ‌ها با دقتی بالا نمایش داده شوند. اگرچه ویو 10 بهترین گوشی از برند آنر است، اما هنوز هم با قیمتی اقتصادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به همین دلیل خبری از نمایشگر آمولد نخواهد بود.

رابط کاربری

رابط کاربری EMUI 8.0 که بر پایه اندروید 8.0 اوریو توسعه پیدا کرده، قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی دارد که کار کردن با دستگاه را لذت‌بخش می‌کند. وجود ویژگی‌های اختصاصی نیز EMUI 8.0 را از سایر سیستم‌ها متمایز خواهد کرد. به عنوان مثال، Gaming Suite علاوه بر فیلم‌برداری از صفحه نمایش هنگام اجرای بازی، سرعت دستگاه را افزایش داده و حالت do not disturb را برای قطع پیام‌های آزاردهنده فعال می‌کند.

واحد پردازشی عصبی (NPU) تراشه کایرین 970 و قابلیت‌های کوچک اما کاربردی آن که رابط کاربری را بر اساس رفتار کاربران بهینه می‌کند، بخش دیگری‌ست که نباید به سادگی از آن عبور کرد. از سیستم هوش مصنوعی این تراشه برای نمایش پیشنهادها، تشخیص چهره و بیشتر استفاده می‌شود. علاوه بر این، سازندگان مدعی شده‌اند با ادغام NPU با Microsoft Translate، سرعت ترجمه مطالب را تا 300 درصد افزایش داده‌اند. به این موارد، توانایی دوربین در تشخیص آبجکت‌ها و بهینه‌سازی تنظیمات برای ثبت تصاویر مختلف را نیز اضافه کنید تا ما با سیستمی کامل رو به رو باشیم.

در نهایت، آنر ویو 10 با dual-LTE/VoLTE و فناوری SuperCharge که شارژ دستگاه را طی 95 دقیقه از 0 به 100 می‌رساند، به دست کاربران خواهد رسید.

دوربین

دوربین دوگانه پشتی از دو سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم و 16 مگاپیکسلی رنگی تشکیل شده و می‌تواند تصاویر بوکه را با حالت مخصوص پرتره خلق کند. در این سیستم، وجود هوش مصنوعی به تشخیص بهتر پس‌زمینه و آبجکت‌ها کمک بسزایی خواهد کرد.

بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی آنر ویو 10 با تکیه بر هوش مصنوعی توانایی شناسایی آبجکت‌ها و صحنه‌ها از 13 جهت مختلف را دارد که به واسطه آن می‌توان بهترین تصویر ممکن را ثبت کرد.

انتظارات

در بررسی اولیه هواوی آنر ویو 10 ، نگاهی اجمالی به طراحی، قابلیت‌ها و امکانات گوشی جدید آنر داشتیم. View 10، اسمارت فونی نفیس و رده بالا اما با قیمتی پایین است. شاید در برخی موارد میت 10 و میت 10 پرو عملکرد بهتری داشته باشند، اما هواوی تلاش کرده تا در قالب برند آنر، پرچمداری اقتصادی را روانه بازار کند.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از ماه آینده میلادی با قیمت 499 دلار روانه بازار خواهد شد.

گالری عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قبلیاش که ایران نیومد