نسل جدید نوکیا 6

اطلاعات جدیدی از نسل جدید نوکیا 6 و نوکیا 9 منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از طراحی و مشخصات نسل جدید نوکیا 6 (Nokia 6 2018) و نوکیا 9 (Nokia 9) به بیرون درز کرد. به نظر می‌رسد گوشی های نوکیا با قابلیت‌های خاص تولید می‌شوند.

اوایل سال جاری میلادی بود که نوکیا 6 با طراحی مرسوم تلفن های هوشمند رونمایی شد. بعد از گذشت نزدیک به یک سال، حالا منابع چینی، اطلاعات جذابی از مدل 2018 این گوشی موبایل در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

به نظر می‌رسد نسل جدید نوکیا 6 با شماره مدل TA-1054، فاقد کلید فیزکی هوم بوده و حسگر اثر انگشت به بخش پشتی منتقل می‌شود. به علاوه، حالا ضخامت دستگاه به تنها 6 میلی‌متر رسیده که این میزان، بدون برآمدگی 2 میلی‌متری دوربین است.

افزایش قدرت دستگاه، یکی دیگر از تغییرات قابل توجه در گوشی جدید نوکیا است. گفته می‌شود مدل 2018 نوکیا 6 با تراشه‌های سری اسنپدراگون 600 به دست کاربران می‌رسد. اگرچه هنوز مدل دقیق این چیپست مشخص نشده، ولی احتمالا سازندگان از اسنپدراگون 660 در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهند کرد. این در حالی‌ست که نسخه اصلی این موبایل با اسنپدراگون 430 روانه بازار شده بود.

در تصاویر منتشر شده، ردپای نوکیا 9 را هم می‌بینیم که شامل شماره مدل‌های TA-1009 ،TA-1005 و TA-1042 می‌شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی در دست نیست و امیدواریم طی هفته‌های آینده، جزئیات کامل‌تری منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*