مدل 2018 گوشی های گلکسی A سامسونگ

اطلاعات جدیدی از مدل 2018 گوشی های گلکسی A سامسونگ منتشر شد

اخیرا شایعاتی در رابطه با مدل 2018 گوشی های گلکسی A سامسونگ منتشر شده که اگر صحت داشته باشند، می‌توان آنها را به عنوان پرچمداران اقتصادی سامسونگ معرفی کرد.

امسال کره‌ای‌ها دو گوشی جدید گلکسی A8 و گلکسی +A8 را جایگزین محصولات میان رده قبلی خود خواهند کرد. گفته می‌شود این اسمارت فون ها با طراحی مشابه پرچمداران سری گلکسی S در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. حالا نیز اطلاعات جدیدی در رابطه با رنگ‌بندی آنها منتشر شده که در نوع خود جذاب است.

پیش از این منابع مختلف اعلام کرده بودند مدل 2018 گوشی های گلکسی A سامسونگ مشابه پرچمداران این شرکت، با صفحه نمایش کم‌حاشیه Infinity Display تولید می‌شود. حالا نیز گزارشی منتشر شده که اگر صحت داشته باشد، سفارش این گوشی ها با رنگ خاکستری (Orchid Gray) امکان‌پذیر خواهد بود. در این صورت، طراحی این دستگاه و سایر پرچمداران سامسونگ، شباهت بسیاری به یکدیگر خواهد داشت. از طرفی، چنین تصمیمی را می‌توان با تغییر نام این موبایل های هوشمند نیز مرتبط دانست.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که تصاویر لو رفته از قاب‌های محافظ این محصولات، رنگ‌های متفاوتی را نشان می‌دادند. هرچند، ممکن است این رنگ‌ها بر اساس مدل 2017 گوشی های سامسونگ انتخاب شده باشند.

استفاده از چنین رنگی در نسل جدید گوشی های گلکسی A8، تصمیمی منطقی به نظر می‌رسد چرا که با این روش، تفاوت‌ها از نظر طراحی و شکل ظاهری تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. اگرچه این اطلاعات رسما تایید نشده‌اند، ولی احتمالا اعضای خانواده جدید گلکسی A در رنگ‌های طلایی، مشکی و خاکستری به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*