مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری ایسوس

مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری ایسوس در نمایشگاه SC17 درخشیدند

مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری ایسوس و آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه سرور در نمایشگاه SC17 به نمایش درآمدند و توجه عموم را به خود جلب کردند.

شرکت ایسوس، بزرگ‌ترین برند تولیدکننده مادربورد در جهان آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌های «سرور» و «ایستگاه کاری» را در جریان نمایشگاه SC17 به معرض دید عموم قرار داد. در این خبر قصد داریم به آخرین مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری ایسوس که در نمایشگاه SC17 به نمایش در آمدند بپردازیم:

دنور، کلرادو، میزبان کنفرانس بین المللی SC17 بوده و کمپانی ایسوس مجموعه جدید سرورهای سطح بالا (HPC)، ایستگاه کاری از جمله شتاب‌دهنده‌ی ESC8000 G4، سیستم رک RS720Q-E9-RS8-S سرورهای تخصصی، مادربورد حرفه‌ای Z11PA-U12 و مادربورد ایستگاه کاری WS X299 SAGE را به نمایش گذاشت. همان‌طور که پیش‌تر گفته شده بود، محوریت این کنفراس عموما بر اساس سخت افزارهای تخصصی بنا شده است که مواردی از جمله پردازش‌های تخصصی، شبکه، ذخیره و پایگاه و آنالیز را تحت پوشش خود دارند.

مادربورد سرور Z11PA-U12

مادربورد سرور Z11PA-U12 در ابعاد مناسب و جمع جور ATX، به همراه 12 اسلات رم DIMM است که ظرفیتی بی نظیر از حافظه را امکان‌پذیر می‌سازد. این مادربورد با پشتیبانی از دو GPU، یک پلتفرم ایده‌آل برای توسعه برنامه‌های Deep Learning و آموزشی است. Z11PA-U12 دارای دو عدد رابط OCuLink به منظور ارتباط port-to-port با پشتیبانی از فناوری NVME است که استفاده از اسلات‌های توسعه PCIe را آسان می‌کند. این محصول از 3 درگاه mini-SAS HD و 12 رابط SATA پشتیبانی می‌کند که هر یک از پورت‌ها، دارای سرعت 6 گیگابیت در ثانیه هستند. همچنین یک رابط 7 پین SATA به منظور اتصال درایو نوری و یا یک درایو ساتای خارجی در نظر گرفته شده است که امکانات آن را تکمیل می‌کند.

مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری ایسوس WS X299 SAGE با عملکرد حرفه‌ای

WS X299 SAGE مادربوردی با کارایی بسیار بالا است که حداکثر کارایی‌های مبتنی بر GPU را به لطف 7 اسلات کامل PCI-E 3.0 فراهم می‌سازد. کاربران می‌توانند از آرایش 4 کارت گرافیک در وضعیت‌های NVIDIA® SLI و AMD® CrossFireX بهره‌مند شوند. این محصول برترین مادربورد برای کاربردهای Neural Network و موارد مشابه است. این محصول برای استفاده از پردازنده‌های حرفه ای Intel® Core™ X با 18 هسته طراحی گشته و WS X299 SAGE دارای فناوری‌های دقیق کنترل حرارت و دفع آن است که بدین ترتیب از حداکثر عملکرد بدون گلوگاه حرارتی CPU مطمئن خواهید بود.

مادربوردهای مخصوص ایستگاه کاری ایسوس

هیت سینک تعبیه شده بر روی مدار VRM دارای پره‌های منظم برای راندن بهتر حرارت به خارج بوده و یک هیت سینک اضافی به همراه لوله ناقل حرارت ابداعی نوین از ایسوس است تا شما بدون نگرانی از این مسئله به تمامی کاربردهای خود بدون وقفه ادامه دهید. دیگر مشخصات این محصولات و اطلاعات بیشتر را در صفحات رسمی ایسوس مطالعه نمائید.

بد نیست بدانید که به گفته دفتر ایسوس در ایران، این محصولات همزمان با عرضه جهانی در کشور در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*