عکس گوشی مرموز سامسونگ

انتشار عکس گوشی مرموز سامسونگ ؛ آیا با گلکسی اس 9 رو به رو هستیم؟

عکس گوشی مرموز سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شد. اگرچه نام این تلفن هوشمند نامشخص است، اما برخی آن را به پرچمدار آینده کره‌ای‌ها یعنی گلکسی اس 9 نسبت می‌دهند.

مدت زمان زیادی به معرفی پرچمداران جدید سامسونگ باقی نمانده که بازار شایعات مختلف پیرامون طراحی، نوع دوربین و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت مثل همیشه داغ است. عکس گوشی مرموز سامسونگ که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده نیز به این شایعات دامن می‌زند.

عکس لو رفته از شبکه اجتماعی ویبو، یکی از محصولات سامسونگ با دوربین معمولی را نشان می‌دهد که فلاش دوربین سمت راست آن قرار گرفته است. متاسفانه کیفیت پایین عکس و تلاش برای مخفی کردن جزئیات، محل سنسور اثر انگشت را مشخص نمی‌کند. اما با استناد بر طرح‌های قبلی و تصویر شماتیک گلکسی اس 9، ممکن است سازندگان این حسگر را زیر دوربین اصلی تعبیه کرده باشند. در این صورت ما با یکی از گوشی های گلکسی اس 9 یا مدل 2018 گلکسی A8 رو به رو خواهیم بود. هرچند، منابع مختلف مدعی تجهیز گلکسی اس 9 به دوربین دوگانه پشتی هستند، در حالی که گلکسی ای 8 با دوربین تکی عرضه می‌شود.

یک فرضیه دیگر نیز وجود دارد و آن، استفاده از کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی است که در این حالت، احتمالا در آینده شاهد عرضه یک اسمارت فون جدید خواهیم بود. در ادامه می‌توانید این عکس را مشاهده کنید:

عکس گوشی مرموز سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اون تحلیل گر تکنولوژی راست میگفت که تا 3 سال دیگه بجنل سازهای انرویدی نمیتونن فیس آی دی رو مثل اپل پیاده سازی کنن. نهایتا میتونن جاش رو عوض کنن.

  2. جای اثر انگشت خوبه