طراحی احتمالی گوشی منعطف سامسونگ

تصاویری از طراحی احتمالی گوشی منعطف سامسونگ به بیرون درز کرد

گوشی منعطف سامسونگ گلکسی ایکس نام داشته و سال آینده معرفی می‌شود. پس از سال‌ها انتظار، سرانجام در سال 2018 شاهد رونمایی گوشی تاشوی سامسونگ خواهیم بود.

بعد از اینکه سامسونگ در نمایشگاه CES سال 2011 نمایشگر منعطف خود را معرفی کرد، هر سال زمزمه‌هایی از امکان معرفی گوشی منعطف این شرکت شنیده و گهگاه رندرهایی از آن دیده می‌شود. اما رییس بخش موبایل سامسونگ درست یک روز قبل از معرفی گوشی های آیفون جدید خبری خوش به کاربران داد؛ گوشی تاشوی این شرکت سرانجام در سال 2018 رونمایی خواهد شد.

گوشی منعطف سامسونگ ضخامت کمی دارد

این نخستین اقدام لازم پیش از وارد شدن به مرحله تولید انبوه گوشی است. گفته می‌شود در ابتدا تنها 100 هزار دستگاه از گوشی منعطف سامسونگ تولید خواهد شد که به احتمال زیاد، همه آن‌ها فقط در بازارهای کره جنوبی توزیع می‌شوند. تاکنون تصاویر طرح‌وار و رندرهای متعددی را از این دستگاه دیده‌ایم. با توجه به نزدیک شدن به سال جدید میلادی و رسیدن به موعد مقرر، رفته رفته تصاویر منتشر شده بیشتر بوی واقعیت می‌گیرند.

گوشی منعطف سامسونگ

در جدیدترین عکس گوشی منعطف سامسونگ شاهد یک دستگاه به مراتب نازک‌تر در مقایسه با طرح‌های پیشین هستیم. این دستگاه شبیه به گوشی موبایلی مجهز به دو نمایشگر است که صفحه نمایش دوم برای نمایش آیکون برنامه‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و دیگر اطلاعات کاربرد دارد.

به نظر می‌رسد سامسونگ به خاطر ابعاد بزرگ این نمایشگر ثانویه، کاربردهای بیشتری برای آن علاوه بر نمایش نوتیفیکیشن و آیکون در نظر بگیرد. از آنجایی که نمایشگر از کناره به میزان 180 درجه خم شده است، احتمال دارد لبه‌ آن نیز کاربردی خاص داشته باشد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*