اطلاعات اوليه گلكسي اس 4 سامسونگ نسخه AT and T به بيرون درز كرد

چند روزی است که بازار شایعات مربوط به نسل بعدی گلکسی اس داغ شده است، سامسونگ هنوز هیچ اطلاعات رسمی در رابطه با تلفن گلکسی اس 4 اعلام نکرده و تنها عنوان نموده که این تلفن در کنگره جهانی موبایل ماه آینده معرفی نخواهد شد و این غول تولیدکننده کره‌ای قصد دارد در یک کنفرانس مطبوعاتی مستقل از آن پرده برداری کند. اما امروز اطلاعاتی از نسخه AT&T این تلفن بدست آمده که نشان می‌دهد که تلفن گلکسی اس 4 مجهز به نمایشگر 4.99 اینچ 1080p است. در ادامه با جزئيات بيشتري از اين خبر با گجت نيوز همراه باشيد

تا به امروز اطلاعات بدست آمده از گلکسی 4 از مشخصات فنی زیر خبر می‌دهند:

نام رمز: Altius
مدل: GTI9500
باتری: 2600 میلی آمپر ساعت
شارژر بی سیم
نمایشگر: 4.99 اینچ AMOLED با رزولوشن Full HD
حافظه رم: 2 گیگابایت
پردازنده: Exynos 5 Octa به همراه گرافیک Mali-T658 GPU
سیستم عامل: اندروید 4.2.1 آبنبات پاستیلی

اینها مواردی بودند که پیش از این نیز در موردشان شنیده بودیم، اما امروز سند تازه ای به بیرون درز کرد که نشان می‌دهد، تلفن Samsung SGH-1747 برای شبکه مخابراتی AT&T دارای رزولوشن 1080p است، بسیاری معتقدند که این مشخصات مربوط به همان Galaxy S IV سامسونگ است.
 

هنوز هیچ کدام از این مشخصات تایید نشده‌اند اما شواهد بسیاری مبنی بر وجود صفحه نمایش 4.99 اینچ Full HD در تلفن Galaxy S IV وجود دارد، نمایشگری که نمونه اولیه آن در نمایشگاه CES نیز معرفی شده بود. به هر حال باید تا عرضه رسمی این تلفن منتظر ماند و دید آیا علاقمندان اندروید باز هم از تلفن گلکسی اس بعدی سامسونگ استقبال خواهند کرد یا تولیدکنندگان دیگر ابزارهای اندرویدی مانند سونی، ال جی و اچ تی سی که شروع جذابی را نیز داشته‌اند، محصولات برتر دنیای اندروید را عرضه خواهند نمود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*