سنهایزر با معرفی هدفون های جدید خود در IFA ، بیتس را به مبارزه دعوت کرد

کمپانی سنهایزر ( Sennheiser ) یکی از تولید کننده گان نام آشنای محصولات صوتی تصویری به خصوص هدفون است که در این زمینه به عنوان یکی از رقبای سرسخت کمپانی بیتس به حساب می آید.اکنون سنهایزر با معرفی هدفون‌های اوربانیت خود در IFA 2014 به جنگ بیتس رفته است.

عده‌ای از مردم دوست دارند صدای بیس زیاد را با هدفون تجربه کنند، شاید به خاطر اینکه مورد قضاوت دیگران واقع نشوند. شرکت نام‌آشنای سنهایزر نیز به‌تازگی توجه خود را به این دسته از مخاطبان معطوف کرده است.

dsc-2877-1

هدفون‌های اوربانیت این شرکت که در دو نوع روی گوشی و هم دور گوشی ساخته شده‌اند با ادعای فراهم آوردن تجربه یک کلوب موسیقی، در حال حرکت روانه بازار شده‌اند. این هدفون‌ها به یک ریموت باسیم جهت کم و زیاد کردن صدا و یک لولای فلزی به منظور تا شدن و بالا بردن قابلیت حمل مجهزند.

dsc-2852-1

بنا به ادعای سازنده این هدفون‌ها ، به‌کارگیری مواد اولیه جدید و باکیفیت در ساخت این هدفون‌ها آن‌ها را از محصولاتی نظیر هدفون‌های بیتس و سایرین متمایز می‌سازد. تنوع این سری از هدفون‌های سنهایزر در رنگ‌بندی، شامل شش رنگ و ارائه نسخه‌های ویندوز/اندروید و iOS باعث سازگاری این محصول با اکثر ذائقه‌ها شده است.

 گرچه گونه روی گوشی این محصول امروز با قیمت 199 دلار روانه بازار شده است، اما مدل دور گوشی آن قرار است در سه‌ماهه چهارم سال میلادی جاری باقیمت 249 دلار به بازار عرضه شود.

senn2-1_2

 سنهایزر در کنار این هدفون‌ها گونه جدیدی از هدفون‌های داخلی گوشی مومنتوم خود را نیز معرفی نمود. هدفون‌های مومنتوم که از سری‌های نسبتا جدید و پرطرفدار سنهایزر هستند. در حال حاضر دارای گونه روی گوشی و دور گوشی هستند که سنهایزر با ارائه یک گونه درون‌گوشی نیز این مجموعه را تکمیل نمود.

باز هم به‌مانند هدفون‌های اوربانیت می‌توانید گونه‌ی ویندوزی/اندرویدی یا iOS را انتخاب نمایید. بدنه این هدفون از پلی کربنات و استیل ضد زنگ ساخته شده است و کابل‌های آن از نوع مقاوم در برابر گره خوردگی می‌باشند. یک ریموت باسیم نیز مانند مدل اوربانیت برای این هدفون در نظر گرفته شده است. این هدفون که قرار است در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری به بازار عرضه شود قیمتی برابر با 99 دلار خواهد داشت.

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*