Resident Evil Revelations : نسخه جديد رزیدنت اویل تا 3 ماه ديگر عرضه مي شود

اگرشما هم از دوستداران بازی‌های ویدئویی ترسناک هستید، مطمئنا از شنیدن این خبر که Resident Evil Revelations سی و یکم اردیبهشت ماه برای کنسول هاي پلی استیشن ۳ ، ايکس باکس و PC عرضه می‌شود خوشحال خواهید شد.در ادامه با مشروح اين خبر با گجت نيوز همراه باشيد.

گفته می‌شود این نسخه از بازی، تجربه‌ای متفاوت با بازی‌های دیگر از این سری بازی‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد و درواقع رجعتی به سبک کلاسیک بازی‌های ترسناک را شاهد خواهیم بود و البته کسانی که مشکل قلبی دارند شاید باید از این بازی صرفنظر کنند چون لحظاتی پر استرس برای جستجو در فضای تاریک محیط بازی پیش روی شما خواهد بود.

اسکرین شات های بازی :

{photo}91/11/09/Resident-Evil-Revelations{/photo}

البته مهماتی هم برای برخورد با این صحنه ها دراختیار شما خواهد بود. بقیه ماجرا هم به هوش شما و نحوه حفاظت از خودتان در صحنه‌های ترسناک بر می‌گردد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده این بازی را شب هنگام و وقتی چراغ‌های اتاقتان را خاموش کرده‌اید تجربه کنید.
Resident Evil Revelations بر تمرکز روی شخصیت‌های بازی یعنی Jill Valentine  و شریک وی Parker بنا نهاده شده که به ردگیری Chris Redfield  و شریک وی Jessica Sherawat می‌پردازند. جدا از خصوصیات کار جمعی و حمله دسته جمعی در صحنه‌های بازی، شخصیت‌های جدیدی هم برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند.

سطح جدیدی از بازی هم به نام “Infernal Mode” برای کسانی که می‌خواهند محیط بازی را به جهنم تبدیل کنند و تسلط خود را بیشتر به چالش بکشند نیز در نظرگرفته شده است. این بازی همانطور که گفتیم ۳۱ اردیبهشت ماه و در قالب یک دیسک و یا از طریق دانلود بازی، باقیمت ۴۹٫۹۹دلار عرضه خواهد شد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*