لیگو ام 9

لیگو ام 9 معرفی شد؛ اولین گوشی اقتصادی و تمام‌صفحه دنیا با 4 دوربین

لیگو ام 9 (Leagoo M9) با نمایشگر تمام‌صفحه، چهار دوربین و قیمت بسیار پایین 80 دلار معرفی شد. در ادامه، نگاهی به امکانات و مشخصات لیگو ام 9 خواهیم داشت.

لیگو بعد از تمرکز بر روی بازار محصولات رده بالا و عرضه گوشی هایی همچون S8 و S8 Pro، گوشی هوشمند T5c را برای رقابت در بازار میان رده روانه بازار کرد. حالا نیز نوبت به لیگو M9 رسیده تا با سخت افزار مناسب و قیمت فوق‌العاده پایین، کاربرانی اقتصادی را هدف قرار دهد.

این محصول جدید با بهره‌گیری از نمایشگر 5.5 اینچی IPS با وضوح 840×1280 و نسبت 18:9، به 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2850 میلی‌آمپر ساعتی ال جی تجهیز شده و تراشه مدیاتک MT6580T با پردازنده چهار هسته‌ای مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. با کاهش حاشیه‌های صفحه، سنسور اثر انگشت نیز در بخش پشتی تعبیه شده است.

اما مهم‌ترین ویژگی این تلفن هوشمند چینی که در کنار نمایشگر تمام‌صفحه، سازندگان مانور زیادی روی آن می‌دهند، وجود دوربین‌های دوگانه پشتی 8+2 مگاپیکسلی و سلفی 5+2 مگاپیکسلی است. در این صورت، دارندگان گوشی های رده پایین هم می‌توانند از ویژگی بسیار خوبی که در گذشته فقط مخصوص پرچمداران بود، برخوردار شوند.

گوشی جدید لیگو که هم‌اکنون پیش‌فروش آن از طریق وب‌سایت “Banggood” آغاز شده است، از فردا با قیمت 79.99 دلار به فروش خواهد رسید. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این گوشی را تماشا کنید:

ویدیوی معرفی لیگو ام 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*