طراحی گلکسی اس 9

طراحی گلکسی اس 9 به لطف آپدیت اپلیکیشن موزیک Soundcamp سامسونگ لو رفت

سبک طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) به لطف انتشار چند عکس رسمی فاش شد. این اطلاعات از برنامه Soundcamp به دست آمده‌اند.

روالی که پیش از معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به وقوع پیوست، اکنون در حال تکرار است. پیش از معرفی رسمی دو پرچمدار سری S و تک پرچمدار سری Note در سال 2017، تقریبا از تمامی مشخصات فنی، قابلیت‌ها و شکل ظاهری آن‌ها آگاه بودیم.

همچنین از دو ماه مانده به تاریخ رونمایی رسمی آن‌ها، موج عظیمی از شایعات و اخبار (که در نهایت اغلب تبدیل به واقعیت شدند) به طور پیوسته منتشر می‌شد. اکنون نیز که طبق گزارش بلومبرگ، زمان معرفی و عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس تایید شده و می‌دانیم این محصولات تا دو ماه دیگر رونمایی می‌شوند، انتشار شایعات و اخبار پیرامون آن‌ها به طور پیوسته و مرتب آغاز شده است.

طراحی گلکسی اس 9 شبیه به پرچمدار پیشین بوده و حاشیه‌های کمتری دارد

همانطور که پیش از معرفی آیفون 10 به لطف یکی از بسته‌های نرم افزاری منتشر شده برای اسپیکر هوم پاد از شکل ظاهری آن مطلع شدیم، اکنون نیز نحوه طراحی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به خاطر تصاویر منتشر شده در یک اپلیکیشن سامسونگ مشخص شده است. بر اساس گزارش وب سایت تخصصی XDA، اپلیکیشن موزیک سامسونگ با نام Soundcamp به تازگی آپدیت شده است. بعد از دریافت این به‌روزرسانی، تصاویری از یک گوشی موبایل شبیه به گلکسی اس 8 دیده می‌شود، با این تفاوت که حاشیه‌های پایین نمایشگر آن کمتر از پرچمدار سال جاری است. بر اساس تمامی شایعاتی که پیش از این درباره نحوه طراحی گلکسی اس 9 شنیده بودیم، این تصاویر در اصل نمایانگر پرچمدار سری S سامسونگ در سال 2018 هستند.

طراحی گلکسی اس 9

به این ترتیب سامسونگ مجددا از نمایشگر Infinity Display در پرچمداران جدیدش استفاده می‌کند. طبق شایعات پیشین، حتی اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تفاوتی با مدل‌های سال 2017 نداشته و به ترتیب 5.8 و 6.2 اینچی است. به لطف کاهش مجدد حاشیه‌های اطراف نمایشگر، نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه به رقم فوق‌العاده‌ای خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*