گوشی Vkworld S9

گوشی Vkworld S9 ؛ پرچمدار 2018 سامسونگ را با قیمت 300 دلار خریداری کنید!

گوشی Vkworld S9 ، موبایلی چینی است که نمونه‌ای از پرچمدار آینده سامسونگ را با نمایشگر کم‌حاشیه، دوربین دوگانه و قیمت تنها 300 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از مورد انتظارترین گوشی های هوشمند سال 2018 هستند که با نمایشگر کم‌حاشیه و سخت افزار قدرتمند، تا چند ماه دیگر معرفی می‌شوند. اما حالا Vkworld با استفاده از شماره مدل S9، نسخه‌ای اختصاصی از این پرچمدار قدرتمند را با قیمتی بسیار کمتر تولید کرده که احتمالا علاقه‌مندان را وسوسه خواهد کرد.

بنا بر اطلاعات موجود، دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت گلکسی اس 9 پلاس با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته و فلاش ال ای دی نیز کنار آنها قرار می‌گیرد. اما در این گوشی چینی، فلاش ال ای دی نیز بین دوربین و حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

در رابطه با مشخصات فنی گوشی Vkworld S9 ، محصول پیش رو به یک باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگری 5.99 اینچی با وضوح 2K و نسبت 18:9، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه قدرتمند مدیاتک هلیو ایکس 30 با پردازنده ده هسته‌ای تجهیز شده تا این گوشی چیزی از محصولات رده بالای بازار کم نداشته باشد.

این اسمارت فون با قیمت تنها 300 دلار از بهار سال آینده عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر Vkworld S9 را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دمش گرم.
    پرچمدار 300 دلاری.
    توی ارزون فروشی زده تو دهن شیائومی و وان پلاس.

    پاینده باد (Vkworld)

    محصول باید ارزش در مقابل مبلغ پرداختیش بالا باشه.

    فقط نرم افزارش هم تحت پروژه اندروید وان گوگل باشه دیگه شاهکاره.

  2. گجت لطفا وقتی تو ایران پیداش شد اعلام کنید. من یکی که عاشقش شدم.

  3. اتش زده به ماله سام سون