انتشار جزئیات و طرح هایی از ساعت هوشمند iWatch اپل

وقتی که بحث تصاویر لو رفته از محصولات اپل به میان می‌آید، بحث به دو سمت کشیده می‌شود؛ محصولی که دارای بیشتری میزان افشاگری و تصاویر لو رفته است و از سوی دیگر آی واچ نخستین محصول پوشیدنی اپل را داریم که حتی یک تصویر نیز از آن در اینترنت موجود نیست!با این حال امروز و با انتشار نخستین تصاویر از یک طراحی اتوکد این شرایط تغییر کرده تا بالاخره بتوانیم حداقل یک روز پیش از معرفی این محصول، نگاهی به ویژگی‌ها و شمایل کلی آن داشته باشیم.

طبق خبر منتشر شده از سوی Phone Arena این تصاویر از سوی یک یوزر ناشناس در وبسایت Reddit منتشر شده و شاید نتوان اعتماد زیادی به آن داشت، ولی رسانه‌ها تشنه اطلاعاتی از این ساعت هستند و چنین اطلاعاتی را جدی می‌گیرند. به هر صورت فون آرنا طبق اطلاعات این یوزر ناشناس، چنین ویژگی‌هایی را برای این ساعت هوشمند لیست کرده است:

• آی واچ دارای یک میکروفون و اسپیکر می‌باشد و از Siri نیز پشتیبانی می‌کند
• صفحه نمایش مولتی تاچ انعطاف پذیر
• اتصال لایتنینگ و یا هر پورت دیگری در تصاویر دیده نمی‌شود و ظاهراً همه اعمال به شکل وایرلس انجام می‌شود
• باتری تا یک روز عمر خواهد داشت
• ساعت تا 20 متری در برابر ورود آب مقاومت خواهد کرد
• در مجموع هشت مدل شامل چهار رنگ در دو سایز رونمایی خواهد شد

در تصاویر می‌توان یک سوراخ بزرگ را مشاهده کرد که به نظر محل قرارگیری Sensor Plate دستگاه می‌باشد. این قسمت همان محلی است که با پوست در تماس خواهد بود. همچنین شواهدی از دایره ای بودن این ساعت در تصاویر دیده می‌شود، اما از طرفی سطح زیرین چهارگوش آن نیز قضاوت را دشوار می‌کند. متأسفانه یوزر Reddit توضیح خوبی در مورد اشکال نداده و باید تا فردا برای رونمایی صبر کنیم.

در پایان این منبع ناشناس اظهار داشته که تولید انبوه این محصول از ماه ژانویه آغاز می‌شود و جالب است که از آی واچ به عنوان «پیچیده‌ترین و گران‌ترین محصول پوشیدنی تولیدی تاکنون» یاد می‌کند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عمر باتری تا یک روز!!!!!!امیدوارم شایعه ای بیش نباشه و فراتر نره چون در غیر این صورت فاجعه ای در عمر باتریه خیلی کمه!!!!طراحی زیبایی چشم گیری نداره البته این یه رندره در کل معمولیه

  2. حیف گرونه اگر به ایران بیاد
    در غیر این صورت می گرفتمش چون زده رو دست هر چی ساعت هوشمنده خیلی قابلیت ها باحالی داره