سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

با گوشی پرچمدار سال 2018 سونی در نمایشگاه CES ملاقات کنید

ظاهرا گوشی پرچمدار سال 2018 سونی قرار است در نمایشگاه CES 2018 معرفی شود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود و احتمالا نخستین گوشی با طراحی تمام صفحه سونی است.

فاصله زیادی تا آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی لوازم الکترونیکی مصرفی سی ای اس (CES 2018) باقی نمانده است و ما انتظار داریم بسیاری از کمپانی‌ها با محصولات و تکنولوژی‌های جدید خود به این رویداد جهانی آمده تا آن را در معرض دید همگان قرار دهند. حال خبر خوب این که اگر شما یکی از طرفداران کمپانی سونی هستید، این شرکت ژاپنی قصد دارد میزبان یک رویداد خبری در این نمایشگاه باشد تا از پرچمدار جدید خود برای سال 2018 پرده برداری کند.

به نقل از یک مطلبی که در سایت چینی MyDrivers منتشر شده، در گزارشی آمده است که سونی از هم اکنون دعوتنامه‌هایی مربوط به رویداد خبری خود در نمایشگاه CES 2018 را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است. این می‌تواند نشان دهد که سونی قصد دارد از محصولات جدیدی در این رویداد جهانی پرده برداری کند. اما از آن جایی که محصولات سونی در رنج‌های مختلفی از تلویزیون‌ها گرفته تا هدفون‌ها، اسپیکرها، کنسول‌های بازی و غیره قرار دارند،‌ سخت است اگر بخواهیم با اطمینان بگوییم که آن‌ها یک گوشی هوشمند را نیز در رویداد خود معرفی می‌کنند.

اما حالا این گزارش ادعا می‌کند که احتمالا گوشی پرچمدار سال 2018 سونی را می‌توانید در این رویداد بزرگ ملاقات کنید. ظاهرا از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها، کنگره جهانی موبایل بارسلونا که چند هفته پس از این نمایشگاه برگزار می‌شود را برای معرفی گوشی های پرچمدار جدید خود انتخاب می‌کنند،‌ معرفی گوشی پرچمدار سال 2018 سونی در CES نوعی جلب توجه بزرگ‌تری را به وجود خواهد آورد.

تجهیز گوشی پرچمدار سال 2018 سونی به اسنپدراگون 845

گفته می‌شود گوشی پرچمدار سال 2018 سونی به چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهد بود. اگرچه هنوز هیچ چیزی مشخص نیست، اما سونی عادت دارد از جدیدترین تراشه های موبایلی کمپانی کوالکام در پرچمداران خود استفاده کند و از این حیث، یکی از پیشگامان بازار موبایل جهان است. به هر ترتیب شاید تمامی این گزارش شایعه‌ای بیش نباشد و باید براید اطمینان از آن تا چند هفته دیگر و آغاز به کار نمایشگاه CES 2018 منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط کاش همون طراحی تکراری و با حاشیه خیلی زیاد رو نداشته باشه

  2. منتظر یه طرح خیلی قوی از سونی هستم

  3. فعلا باید منتظر بمونیم ببینیم اصلا هی گوشی معرفی میکنه یا نه