شارژر WattUp

شارژر WattUp، دستگاهی که از فاصله 1 متری گوشی را شارژ می‌کند

شارژر WattUp دستگاهی است که به تازگی توسط کمیته ارتباطات فدرال (FCC) تاییدیه دریافت کرده است. این شارژر بی سیم می تواند از فاصله 1 متری گوشی را شارژ کند.

کمیته ارتباطات فدرال (FCC) برای اولین بار نوع جدیدی از سیستم شارژ بی سیم را تأیید کرده که بر خلاف دیگر سیستم های شارژ بی سیم، این مدل شارژر می‌تواند از فاصله 1 متری نیز گوشی را شارژ کند. شرکت Energous، توسعه دهنده تکنولوژی شارژ بی سیم WattUp، توانسته به تازگی از FCC مجوز دریافت کند. این شارژر می‌تواند باتری را از فاصله یک متری شارژ کند. شارژر WattUp از تکنولوژی شارژ بی سیم از راه دور برای دستگاه هایی نظیر گوشی های هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، ردیاب های تناسب اندام، ایربادز (earbuds)، بلندگوهای هوشمند و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

شرکت Energous مدعی است که محصول آن تنها محصولی است که می‌تواند تکنولوژی شارژ بی سیم از نوع با تماس و بدون تماس را ارائه دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند چندین دستگاه را شارژ کند و تا زمانی که باتری آن به پایان برسد بر روی هر وسیله‌ای که در محدوده آن قرار دارد، کار کند. شارژر WattUp اجازه می‌دهد که گیرنده ها و فرستنده های ساخته‌شده توسط تولیدکنندگان مختلف با یکدیگر به راحتی کار کنند.
با این محصول، کاربران دستگاه قادر خواهند بود که دستگاه های خود را بدون نیاز به خارج کردن آن از جیب و یا باز کردن ساعت های هوشمند از مچ دست خود به طور خودکار  شارژ کنند . تنها چیز مورد نیاز این است که در فاصله 1 متری از دستگاه قرار بگیرند.

شرکت Energous، ماه آینده در نمایشگاه Consumer Electronics در لاس وگاس  از WattUp رونمایی خواهد کرد .این نمایشگاه از 9 تا 12 ژانویه برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خب سیمشم که تا یه متر میاد تازه اگه خطری نداشته باشه
    چ کاریه بجاش یه سریع الشارژ بخرید راحت

  2. خطری نداره ؟/ این اشعه هاش پس چجوری میشه؟

  3. اصلا فایده ای نداره یک متر باید جوری بسازن که هر جای خونه که هستی شارژ شه

  4. صد در صد سرطان زا هست مثل پارازیت میمونه