قطعات داخلی خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ

تصویر قطعات داخلی خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ خبر از حضور جک هدفون می‌دهد

به تازگی تصویری از قطعات داخلی خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) منتشر شده است که خبر از حضور جک 3.5 میلیمتری هدفون بر روی این گوشی ها می‌دهد.

شاید کمی خنده‌دار باشد که در این روزها با این پیشرفت تکنولوژی یک جک هدفون، موضوع داغی به حساب آید. این جک از دهه 50 میلادی است که بر روی هر دستگاه صوتی قابل حملی نظیر نسخه‌ی اصلی واکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپل در سال گذشته خط قرمزی بر روی این درگاه محبوب کشید تا انقلابی را بسازد. آن‌ها با حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از روی گوشی های خانواده آیفون 7 خواستند به لطف درگاه جدیدتر لایتنینگ و حذف آن تکنولوژی قدیمی، گوشی بهتری بسازند.

ما این را می‌دانیم که بسیاری از گوشی های هوشمند همچنان از این جک استفاده می‌کنند، اما در این بین خیلی‌ها (نظیر گوگل) سعی بر حذف این جک از روی گوشی خود دارند. زمانی که اپل چنین حرکتی را آغاز کرد، راه را برای سایر کمپانی های گوشی ساز هموار کرد. در واقع حذف این جک باعث بیشتر شدن فضای داخل گوشی ها شده و اجازه می‌دهد گوشی سازها موارد دیگری نظیر سنسورهای جدید را در داخل گوشی جای داده و یا ظرفیت باتری محصولشان را افزایش ببخشند.

سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که همچنان به حضور جک 3.5 میلیمتری هدفون بر روی گوشی های خود تاکید دارد. گوشی های امسال این شرکت، خانواده گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 نیز حتی از این جک بی‌بهره نبودند. در حالی که برخی شایعات ادعا می‌کردند سامسونگ دیگر قصد ندارد از این جک در گوشی های سال 2018 خود،‌ اعضای خانواده گلکسی اس 9 استفاده کند، اما شایعاتی که به تازگی شنیده می‌شود کاملا با این عقیده مخالف هستند. به تازگی ما شنیده‌ایم که سامسونگ نه تنها جک هدفون را بر روی گوشی های خودش حفظ خواهد کرد، بلکه یک جفت هدفون بیسیم با برند AKG را نیز به همراه گوشی های خود به فروش خواهد رساند.

اما صبر کنید… چرا گوشی های خانواده گلکسی اس 9 در حالی که میزبان جک هدفون هستند اما با یک جفت هدفون بلوتوثی به فروش خواهند رسید؟ به همین خاطر باید به این شایعه شک کنیم. ما از منابع مختلفی معمولا اخبار گوشی ها را پیش از معرفی آن‌ها دریافت می‌کنیم و در این بین برخی از اطلاعات به دست آمده غلط است که می‌تواند این یک جفت هدفون بلوتوثی نیز از همان دست اخبار باشد.به تازگی تصاویری از قطعات سخت افزار داخلی خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده است که حاوی نکات جالب توجهی در این زمینه است.

قطعات داخلی خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ

قطعات داخلی خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ

عکس قطعات داخلی خانواده گلکسی اس 9 مربوط به ماه آگوست است

قطعه‌ای که در بالا مشاهده می‌کنید، ظاهرا کامپوننت قاب انعطاف پذیر USB نوع C است؛ قطعه‌ای که درگاه‌ها را در زیر گوشی شما با مادربرد و دیگر قطعات سخت افزاری مربوطه مرتبط می‌سازد. در قسمتی از تصویر که با حاشیه‌ی سفیدرنگ مشخص است، شما می‌توانید قسمت تهتانی سخت افزار را مشاهده کنید که به نظر می‌رسد به جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز است. اگر چنین باشد، این خبر خوبی است. اما باید توجه داشته باشید که تصویر گرفته شده از قطعات داخلی خانواده گلکسی اس 9 مربوط به تاریخ 21 آگوست 2017 است. اگر تصویر انتشار یافته واقعی باشد، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم دو گوشی گلکسی S9 و گلکسی +S9 همچنان از جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردار باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*