به نظر شما بهترین جایگزین تلگرام کدام اپلیکیشن پیام رسان است؟ (نظرسنجی)

به نظر شما بهترین جایگزین تلگرام کدام اپلیکیشن پیام رسان است؟ (نظرسنجی)

تلگرام در ایران فیلتر شد و حالا همه به دنبال جایگزین تلگرام هستند. به نظر شما کدام برنامه می‌تواند بهترین جایگزین تلگرام در ایران باشد ؟ در نظر سنجی گجت نیوز شرکت کرده و جایگزین تلگرام را شما انتخاب کنید.

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام در حال حاضر محبوب ترین مسنجر ایران است و بنا بر آمارهای رسمی، بخش بزرگی از پهنای باند شبکه های اجتماعی در ایران را به خود اختصاص داده است.

اما همانطور که می‌دانید، با توجه به دلایل امنیتی، از ساعاتی پیش با فیلتر تلگرام در ایران مواجه بودیم که بسیاری از کاربران را سردرگم کرده و به دنبال جایگزین تلگرام هستند تا بتوانند به انجام کارهای رزمره‌ی خود بپردازند.

اگرچه بسیاری از کاربران از تلگرام جهت کارهایی نظیر چت‌کردن و گشت و گذار در بین کانال‌های تلگرامی استفاده می‌کنند، اما در این بین، برخی نیز تلگرام را به بستری مناسب برای پیشبرد اهدافشان تبدیل کرده‌اند که شاید دلیل اصلی فیلتر شدن تلگرام در ایران نیز همین باشد.

کدام اپلیکیشن را بهترین جایگزین تلگرام می‌دانید؟

اما به دور از همه‌ی این جنجال‌ها، شما به عنوان کاربر گجت نیوز، بهترین جایگزین تلگرام را کدام اپلیکیشن می‌دانید؟ در نظرسنجی ما شرکت کنید و به گزینه دلخواه رای دهید. اگر اپلیکیشن مورد نظر شما در لیست نبود، نام آن را در بخش نظرات به ما و سایر کاربران بگویید.

توجه داشته باشید که در این فهرست، نام برنامه های پیام رسانی مانند ویچت و سیگنال که در سال‌های اخیر مسدود و از دسترس ایرانیان خارج شده‌اند، قرار نگرفته است. با این حال، اگر هنوز هم از این مسنجرهای موبایل استفاده می‌کنید، با انتخاب گزینه‌ی «سایر موارد»، نام آن را در بخش نظرات ذکر کنید.

 

این نظر سنجی به دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه حذف گردید