گوشی هواوی میت 10

تحسین گوشی هواوی میت 10 توسط رسانه‌های معتبر دنیا

سری گوشی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) که چند ماه پیش در بازار عرضه شده‌اند، توانسته‌اند توجه بسیاری از رسانه‌های معتبر دنیا را به خود جلب کرده و مورد ستایش آن‌ها قرار بگیرند.

گوشی‌های عرضه شده در سری Mate 10 در بازارهای دنیا توسط هواوی توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. هم‌اکنون که سال 2017 به پایان می‌رسد و در حال ورود به سال جدید میلادی هستیم، بسیاری از رسانه‌ها گوشی‌های عرضه شده در سری HUAWEI Mate 10 را در مقایسه با سایر پرچم داران عرضه شده در بازارهای دنیا از سایر برندها مقایسه و آنها را ستوده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

رسانه TechRadar: گوشی هواوی میت 10 پرو، پادشاه باتری!

گوشی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) در لیست پایان سال رسانه معتبر TechRadar به عنوان گوشی هوشمندی با باتری بی‌نظیر معرفی شده است. نویسنده این مقاله، اندرو ویلیام، با تمجید از باتری این گوشی، آن را دارای بهترین نتایج بین سایر پرچم داران در برندهای دیگر دانسته است. او همچنین گفته این گوشی تنها گوشی است که بین سایر رقبا در بازار می‌تواند واقعا دو روز دوام باتری داشته باشد.

گوشی هواوی میت 10

رسانه Phoneworld: میت 10 پرو ، بهترین دوربین گوشی در سال 2017

این رسانه گوشی هواوی میت 10 پرو را به عنوان اولین گوشی با ملاک کیفیت دوربین شناخته است. در این بررسی 10 گوشی برتر که دوربین خوبی دارند معرفی شده است که Mate 10 Pro به عنوان اولین گوشی بین آنها شناخته شده است. بعد از گوشی میت 10 پرو، گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 8 و آیفون 10 به عنوان گوشی‌هایی با بهتری دوربین شناخته شده است.

گوشی هواوی میت 10

رسانه Digital Trends: باتری خوب در کنار سیستم شارژ سریع

رسانه Digital Trends از باتری خوب و سیستم شارژ سریع گوشی هواوی میت 10 پرو تمجید کرده و راه‌هایی را معرفی کرده است که کاربران چگونه می‌توانند گوشی خود را تا یک هفته روشن نگاه دارند! در این مطلب اندی بوکسال با بر شمردن سیستم شارژ سریع، هوش مصنوعی در مدیریت انرژی و برنامه‌ها و همچنین رابط کاربری EMUI 8.0 به قدم‌های هواوی در بهینه کردن و افزایش شارژدهی باتری این گوشی پرداخته است. نویسنده این مقاله در ارتباط با این گوشی گفته Mate 10 Pro به قدری خوب است که وقتی شما آن را می‌گیرید می‌خواهید تا جایی که ممکن است با آن کار کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. بایدم پوشش بدن گوشی از این بهتر چی هست

  2. میت 10 پرو کی میاد بازار ایران

  3. گوشی بسیار خوش ساختیه ولی گجت جون زیادی چسبیدی هوآوی!

  4. تو رسانه هم از سامسون یاد گرفتن پول میدن تبلیغ میکنن وگرنه کی میگه این گوشی چیپ بهترین گوشیه ساله؟؟؟؟

  5. یه بررسی کامل ویدئویی از رابط کاربری هواوی(EMUI8) تهیه کنین خیلا از گوشیای هواوی خوششون میاد اما در مورد رابط کاربری سر در گمن مثه خود من.میخام میت ۱۰ لایت بخرم اما نمیدونم با رابطش میتونم کنار بیام یا نه .قبلا جی ۷۵۰ داشتم که بیش از ۲ ماه نتونستن تحملش کنم اما الان از اون موقع تا حالا رابط هواوی تغییرات زیادی کرده اگه میشه یه ویدئو با جزئیات کامل تهیه کنید ممنون

  6. احساس نمیکنین رسالت واقعیتون رو با تبلیغ محصولات هوواوی جایگزین کردین؟