کالبد شکافی برنامه دوربین نوکیا ، وجود نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس را فاش کرد

در کالبد شکافی برنامه دوربین نوکیا (نسخه 8.0210.20 ، نوکیا 5 با اندروید اوریو بتا) اطلاعات جالبی به دست آمده که خبر از وجود نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس می دهد.

با کالبد شکافی برنامه دوربین نوکیا 5 که از اندروید اوریو بتا استفاده می کند یک سری اطلاعات جالب به دست آمد. در این کالبد شکافی اثراتی از نام‌های گوشی های آینده نوکیا دیده می شود که می‌توان گفت همگی نام‌هایی هستند که به زودی نوکیا عرضه خواهد کرد.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این گوشی ها با نام‌های نوکیا 1 ، نوکیا 4 ، نوکیا 7 پلاس و نوکیا 9 مشخص شده‌اند.

کالبد شکافی برنامه دوربین نوکیا

درحالی‌که نوکیا 9 ، داغ‌ترین خبر مربوط به گوشی های جدید نوکیا ، طی چند هفته اخیر بوده است، در همین راستا از نوکیا 1 نیز شایعات و اخبار جدیدی به گوش رسیده. بنابراین ، کالبد شکافی، دو گوشی دیگر نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس را نیز نمایان کرده است.

جالب است که بدانید طبق تصویری که دیدید، فایل های همه این گوشی ها در سال 2016 ساخته‌شده‌اند. بنابراین به سختی می‌توان تاریخ رونمایی از گوشی های نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس را حدس زد. اما نوکیا 9 هم در این لیست وجود دارد و شایعه رونمایی از آن نیز  بسیار زیاد است پس هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.

در این کالبد شکافی اطلاعات دیگری نیز به دست آمد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید قابلیت های مد تله فوتو، مد پرو و کنترل سرعت شاتر دوربین نیز به وضوح نمایان هستند.

کالبد شکافی برنامه دوربین نوکیا

بعضی از این قابلیت ها، ماه گذشته به برنامه دوربین این گوشی اضافه شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چیزی که معلوم نبود
    ولی بازم ممنون