فولکس واگن

فولکس واگن بیش از 6 میلیون خودرو در سال 2017 به تولید رساند!

شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن در سال 2017 موفق به تولید بیش از 6 میلیون خودرو در کارخانه‌های خود شده است تا آن را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان بدانیم.

یکی از موفق‌ترین شرکت های خودروسازی در سال گذشته میلادی بی‌شک فولکس واگن است. آن‌ها موفق شدند در سال 2017 میلادی به تنهایی بیش از 6 میلیون خودرو را به تولید برسانند تا رکورد جدیدی برای این غول آلمانی در جهان به ثبت برسد. توماس اولبرریچ،‌ یکی از اعضای هیئت مدیره کنپانی فولکس واگن در مصاحبه‌ی تازه‌ی خود عنوان کرده است که این رکورد به دست آمده تنها در طول 12 ماه تولید به دست آمده است و نشان می‌دهد که آن‌ها موفق‌ترین تولیدکنتده خودرو در جهان هستند.

توماس اوبرریچ در این باره می‌گوید:

بیش از 6 میلیون دستگاه وسیله نقلیه تنها در طول 12 ماه گذشته در کارخانه‌های ما به تولید رسیده است که نشان دهنده برتری مطلق فولکس واگن از سایر خودروسازان در جهان است. کارخانه‌ها و کارمندان فولکس واگن به صورت مستمر در حال ارتقا توانایی‌های خودشان هستند و اینک باید خود را با توجه به موفقیت در رشد چشمگیر مشتریانمان،‌ در رده بهترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا قرار دهیم.

موفقیت کمپانی VolksWagen در زمینه فروش محصولاتش بیش از هر چیز دیگری به جهت عرضه مدل‌های نام آوری نظیر گلف، پاسات، پولو، جتا و خودروی اختصاصی کشور چین به نام سانتانا به دست آمده است. البته این بدان معنا نخواهد بود که سایر مدل‌های جدید ساخته شده این شرکت از فروش کمی برخوردارند. در حال حاضر تقاضای بسیار خوبی برای محصولات جدید فولکس واگن نظیر مدل‌های تیگوان، آرتئون و حتی تی راک وجود دارد که می‌توانن به هر چه موفق‌تر بودن این شرکت آلمانی در جهان کمک کنند.

فولکس واگن صاحب 50 کارخانه در سراسر جهان است

فولکس هم اکنون صاحب بیش از 50 کارخانه در چهارده کشور از سراسر جهان است و تنوع محصولات آن‌ها به بیش از 60 مدل خودروی متفاوت می‌رسد. این شرکت در سال گذشته میلادی موفق به اضافه کردن 10 برند جدید برای بازارهای جهانی شد و به نظر می‌رسد طی سالیان پیش رو با اضافه شدن به این تعداد، تنها 19 برند شاسی بلند جدید از سوی غول خودروسازی آلمانی به تولید برسد. همچنین فولکس واگن در نظر دارد تا 2 سال آینده، خط تولید یک رده از اتومبیل های تمام الکتریکی خودش را نیز احداث کند که پیشتر با نام فولکس واگن آی دی با عضوی از آن‌ها آشنا شده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. یکی از فانتزیام اینه که فولکس واگن بخرم 🙂

  2. مبارک صاحابش
    پرایدم فک کنم در ماه یه میلیون بزنه بیرون عمر مردمو بگیره

  3. شکی توش نیست جز 3 برند خوب ماشین سازی دنیاس

    البته تو خواب سوار اینا باس بشم D:

  4. ماشین هاش فوق العاده ن

  5. قطعا این غول آلمانی دوست داشتنیه

  6. ماشین های دود زا و کثیف تولید میکنه

  7. ما که رنگ این برندهای ماشین سازی به چشم هم نمی بینیم!

    فقط رو لباس دورتموند و ولفسبورگ می بینم D: