رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا

رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 منتشر شد

رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا و سونی اکسپریا L2 منتشر شد. دو گوشی سونی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا و سونی اکسپریا ال 2 محصولات آتی این شرکت ژاپنی بوده و در مقایسه با محصولات پیشین آن طراحی و شکل ظاهری تقریبا یکسانی دارند.

حساب کاربری OnLeaks در توییتر که همیشه اخبار قابل اطمینان زیادی برای ما درباره گوشی های موبایل آینده منتشر می‌کند، این مرتبه کاربران سونی را هدف قرار داده است. رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا ال 2 نشان می‌دهند سونی با وجود تغییر کلی سبک طراحی در پرچمدار آتی خود، شکل ظاهری سایر مدل‌های سال 2018 را تغییر نخواهد داد.

رندر سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم 2 که چند روز قبل منتشر شد، وعده گوشی بدون حاشیه خارق‌العاده‌ای را به ما داد که در مقایسه با شکل ظاهری یکنواخت و همیشه ثابت گوشی های سونی، تحولی اساسی در طراحی آن رخ داده است، اما بر اساس رندر اکسپریا ایکس ای 2 اولترا، این گوشی در مقایسه با مدل پیشین خود تنها کمی کوچکتر بوده و دارای ابعاد 162.5 در 80.0 در 9.5 میلی‌متر خواهد بود.

رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا

نمایشگر 6 اینچی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا دارای نسبت ابعاد تصویر عادی 16:9 بوده و به رزولوشن فول اچ‌دی مجهز می‌شود. تراشه دستگاه اسنپدراگون 630 بوده و به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز می‌شود. دوربین دوگانه سلفی آن دارای رزولوشن 16 مگاپیکسل بوده و وضوح تصویر دوربین اصلی 21 مگاپیکسل خواهد بود.

رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا

پیش از انتشار رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا ، درباره مدل کوچکتر آن نیز اطلاعاتی به دست آورده بودیم. این مدل اکسپریا XA2 نام داشته و ابعاد آن 141.6 در 70.4 در 9.6 میلی‌متر خواهد بود. با وجود کاهش ابعاد نمایشگر آن به 5 اینچ، ضخامت دستگاه در اینجا به میزان بسیار جزیی افزایش پیدا کرده است. درباره تراشه، حافظه و مشخصات دوربین آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

رندرهای سونی اکسپریا XA2 اولترا

سونی تا پیش از این کاملا متفاوت عمل می‌کرد و برخلاف سایر شرکت‌ها، حسگر اثر انگشت محصولات خود را در کنار گوشی قرار می‌داد. اما بر اساس رندرهای اکسپریا XA2 اولترا می‌توان گفت برای نخستین مرتبه شاهد قرارگیری این حسگر در پنل پشتی یک گوشی سونی خواهیم بود.

مدل دیگر اکسپریا L2 نام داشته و برخلاف مدل پیشین، این مرتبه به تراشه‌ای توانمند (احتمالا اسنپدراگون 630) مجهز می‌‌شود. داشتن 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض از دیگر قابلیت‌های آن هستند. پیش‌بینی می‌شود رزولوشن نمایشگر 5.5 اینچی آن اچ‌دی باشد که نشان‌دهنده اقتصادی بودن گوشی است.

رندرهای سونی اکسپریا L2 اولترا