گلکسی اس 9 پلاس تقلبی هم به بازار آمد! نسخه فیک پرچمدار بعدی سامسونگ

گلکسی اس 9 پلاس تقلبی به بازار آمد! نسخه فیک پرچمدار بعدی سامسونگ

در حالی که چند ماهی تا معرفی گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) باقی مانده، گلکسی اس 9 پلاس تقلبی در یک ویدیو رخ نشان داد!

گلکسی اس 9 پلاس تقلبی که در این ویدیو از نگاه نزدیک مورد بررسی قرار گرفته، یک گوشی موبایل سامسونگ است که به نظر می‌رسد همانند سایر اسمارت فون های این کمپانی باشد. اما با نگاهی دقیق‌تر، درمی‌یابیم که با نسخه تقلبی گلکسی اس 9 پلاس روبه‌رو هستیم.

پنل جلوی گوشی تقریبا بی‌نقص است؛ همانطور که انتظار می‌رود، نمایشگر مخصوص سامسونگ، یعنی Infinity Display در این بخش حکمرانی می‌کند. اما در مرکز صفحه قرار ندارد! حاشیه پایین نمایشگر، کمی ضخیم‌تر از قسمت بالاست و دکمه پاور نیز به طرز عجیبی بزرگ است.

اما اسمارت فون گلکسی اس 9 پلاس تقلبی خود را در بخش اپلیکیشن‌ها لو می‌دهد؛ جایی که شاهد آیکون مربوط به اپلیکیشن رادیو FM هستیم. این در حالی‌ست که (متاسفانه) در گلکسی اس 9 اصل خبری از این قابلیت نخواهد بود. با نگاه دقیق‌تر، اثری از آیکون Galaxy Apps نمی‌بینیم و S Planner نیز به Calendar تغییر یافته است. همچنین، اپلیکیشنی به نام Heart rate در گوشی های جدید نیست و به جای آن، Samsung Health وجود دارد.

در این ویدیو، اپلیکیشن دوربین برای مدت کوتاهی به نمایش درمی‌آید که با آنچه در گلکسی نوت 8 می‌بینیم، متفاوت است. اگرچه ممکن است طراحی اپلیکیشن دوربین در گوشی های جدید سامسونگ تغییر یابد، اما در گلکسی اس 9 پلاس تقلبی خبری از دکمه x2 نیست؛ دکمه‌ای که دوربین تله‌فوتو را برای گرفتن تصاویر پرتره و یا زوم اپتیکال، فعال می‌کند.

در هر صورت، به نظر می‌رسد نسخه فیک گلکسی اس 9 پلاس تلاش گستاخانه‌ای برای تقلید از پرچمدار بعدی سامسونگ باشد.