رده بندی کیفی خودروهای داخلی ایران

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در آذر 96 ؛ معرفی باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای ایران

جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی در آذرماه 1396 منتشر شد و بر اساس آن، باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید ایران معرفی شدند. در ادامه، جدول کامل ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی را مشاهده می‌کنید.

طبق گزارش منتشر شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سواری با رده قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، پراید 131 و پراید 132 همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کرده‌اند. در گروه خودروهای 25 تا 50 میلیون تومان، خودروهای تندر 90 پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو، پژو 207 اتوماتیک و پارس تندر با دریافت 4 ستاره از 5 ستاره کیفی، بهترین کیفیت را دارند و تندر 90 ایران خودرو، تندر 90 پارس خودرو، رانا، دنا پلاس، پژو 206 و پژو 206 صندوق دار نیز دارای 3 ستاره از 5 ستاره کیفی هستند. در این رده قیمتی، خودروهای ام وی ام 315 جدید، دنا، دانگ فنگ اچ 30 کراس، سورن، سمند تبریز، پژو پارس، ساینا و تیبا هاچ بک دو ستاره کسب کرده‌اند و خودروهای پژو 405 خراسان و تیبا نیز با تنها یک ستاره، بی کیفیت ترین خودروهای داخلی هستند.

همچنین در گزارش رده بندی کیفی خودروهای داخلی و در رده قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، هیوندای آی 10 با 4 ستاره و خودروهای چانگان سی اس 35، چری آریزو 5 و جک جی 5 با 3 ستاره باکیفیت ترین خودروها هستند و لیفان ایکس 60 با یک ستاره همچنان در پایین ترین سطح کیفی قرار دارد. در گروه خودروهای سواری با قیمت 75 تا 100 میلیون تومان نیز دو خودروی سراتو و هیوندای آی 20 دارای 4 ستاره کیفی هستند و خودروهای جک اس 5، چری تیگو 5 و هایما اس 7 اتوماتیک موفق به دریافت 3 ستاره شده‌اند. در نهایت در گروه سواری‌های بالاتر از 100 میلیون تومان نیز مزدا 3 جدید و سوزوکی گرند ویتارا با 4 ستاره از 5 ستاره کیفی، باکیفیت ترین خودروهای داخلی هستند.

در گزارش رده بندی کیفی خودروهای داخلی به گروه خودروهای سنگین نیز  اشاره شده و کامیونت ایسوزو NPR75K، کشنده ولوو FH460، کشنده ولوو FH500 و کشنده اسکانیا G410 با دریافت 4 ستاره بهترین وضعیت کیفی را دارند و کامیونت الوند، محصول سایپا دیزل نیز تنها یک ستاره از 5 ستاره را دریافت کرده است.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی ایران – 1 آذر تا 30 آذر 96

گروه خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی ایران رده بندی کیفی خودروهای داخلی ایران رده بندی کیفی خودروهای داخلی ایران

گروه خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی ایران

گروه خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کیفیت که ما تو جهان حرف اولو میزنیم

  2. همش مزخرفه بی کیفیت ترین ماشینا مون همشونن
    با کیفیت ترین ها هم تولید خارجه که نمیزارن وارد کنیم

  3. اینا هم که همش یه امارو میدن هیچ تغییر نمیکنه

  4. به هیچ وجه به این اراجیف توجه نکنید.

    هیوندای i10 حالا شد 4 ستاره!!!، تا دیروز به دلیل عدم کسب استاندارد های جدید می خواست از رده خارج بشه.

    بقیه ماشین ها کجا هستند!!!

    تمام دروغ هستش.

    برلیانس ها کجا هستند؟ چون 80 الی 90 درصدش قطعات آن ها وارداتی هست و فروش بسیار خوبی دارند، از رده بندی کیفی کنار گذاشته شدند!

    واقعا ریگی به کفششون نیست؟!

    در ضمن، موتور پژو 207 همون موتور 206 هستش. 4 ستاره گرفته؟!