نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند Apple Watch ( گالری عکس و ویدیو )

وقتی شب گذشته در مراسم اپل همه فکر می کردند که بعد از معرفی آیفون های جدید کنفرانس به پایان می رسد ، تیم کوک با یک ساعت هوشمند بر روی سن آمد.محصولی که مدت ها از آن صحبت می شد و شایعات بسیاری از آن منتشر شده بود.اما تا لحظه معرفی هیچ تصویری از آن فاش نشده بود.به هر حال اپل شب گذشته از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداشت و رسما وارد بازار این گونه گجت ها شد.در ادامه با گالری تصاویر و ویدیویی از این محصول در خدمت شما هستیم.گجت نیوز را همراهی کنید.

برخلاف تصور همگان ، اپل نام این محصول را iWatch انتخاب نکرد و ساعت هوشمند خود را Apple Watch نام نهاد.این محصول در 3 مدل متفاوت و در طرح ها و رنگهای مختلفی به بازار عرضه خواهد شد که در ادامه گالری تصاویر همه مدل ها را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که گفتیم ، این ساعت که در سه پیکره مختلف عرضه شده است، بسته به سلیقه شما می‌تواند ساعتی طلایی، استیل یا آلومینیومی باشد که هر سه انتخاب در کنار 6 بند مختلفی که برای آن ساخته شده است نمایشی تازه از زیبایی است که به دلیل سرامیک به کار رفته در زیر آن به شدت مقاوم خواهد بود.از سرامیک و یاقوت به خدمت گرفته شده در صفحه آن گفتیم ولی ناگفته پیدا است که تنوع بی نظیری که همیشه برای لوازم جانبی اپل وجود داشته است در مورد این محصول نیز صدق خواهد کرد.

گالری تصاویر رسمی همه مدل های ساعت هوشمند اپل :

گالری تصاویر رسمی Apple Watch :

 

گالری تصاویر رسمی Apple Watch Sport :

گالری تصاویر رسمی Apple Watch Edition :

نکاه نزدیک به ساعت هوشمند اپل ( Hands-On ) :

ویدیوی ساعت هوشمند اپل ( Hands-On ) :

دانلود ویدیو

صفحه این ساعت نسبت به لمس بیش از سایر محصولات موجود در بازار حساس است، به نحوی که تفاوت لمس کوتاه و چند لحظه ای را به سادگی درک خواهد کرد و واکنش‌های متفاوتی به آن خواهد داشت، اما این تمام ماجرا نیست به جز قابلیت لمس شما با استفاده از پیچ زیبای به کار رفته در کناره آن و یا استفاده از سیری قادر به انجام خواسته های خود خواهید بود.
اپل معتقد است به لطف حسگرهای مختلف به کار رفته این محصول بیش از سایر ابزارهای پوشیدنی موجود در بازار قادر به کنترل سلامتی شما خواهد بود.

hero_edition_large

اپل که همواره تلاش داشت تا راه های ارتباطی را به سبک و سیاق خود گسترش دهد این بار در این ساعت نیز به این تلاش ادامه داد، استفاده کنندگان ساعت تازه اپل قادر خواهند بود تا به شکل تازه ای با هم در ارتباط باشند. همچنین این ساعت عضوی دوست داشتنی برای توسعه رابط تازه پرداخت اپل خواهد بود و شما به لطف تکنولوژی NFC به کار رفته در آن به سادگی قادر خواهید بود تا پرداخت‌های خود را مدیریت کنید.

این ساعت ضد آب که با قیمت پایه 350$ در کنار آیفون‌های تازه اپل عرضه شده است رقیب تازه و سرسختی برای سایر محصولات پوشیدنی و ورزشی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*