ردیت

ردیت رفع فیلتر شد؛ همین حالا به جامعه بزرگ Reddit بپیوندید

ردیت رفع فیلتر شد. Reddit به عنوان یک وب‌گاه برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اخبار گوناگون از چند سال پیش در ایران فیلتر شد و حالا به طور ناگهانی رفع فیلتر شده و تمام کاربران می‌توانند بدون مشکلی به آن دسترسی داشته باشند.

از ساعاتی پیش ردیت (Reddit) در ایران رفع فیلتر شده و کاربران ایرانی می‌توانند بدون هیچ مشکلی به آن دسترسی داشته باشند. سایت ردیت که از مدت‌ها پیش در ایران فیلتر شده بود، سرانجام پس از حدود سه سال باز شده و دسترسی کاربران در تمامی سرویس دهنده های اینترنت کشور شامل اینترنت خانگی ADSL و اینترنت موبایل امکان‌پذیر شده است.

ردیت چیست؟

گفتنی است که Reddit یک وب‌گاه برای جمع‌آوری اخبار و یک جامعه بزرگ است که کاربران در آن می‌توانند در مورد هر موضوعی به بحث و تبادل نظر بپردازند و خبرها و لینک‌های گوناگون را به اشتراک بگذارند. کاربران با ثبت نام در این سایت قادر خواهند بود به پست‌های منتشر شده در Reddit رای بدهند و نظرات خود را بیان کنند. روزانه میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان از این انجمن بزرگ بازدید و به تبادل نظر می‌پردازند. ردیت برای همه افراد، چه کسانی که به دنیای بازی های کامپیوتری علاقه دارند و چه کسانی که اخبار ورزشی یا هر چیز دیگری را دنبال می‌کنند، بهترین مکان برای بحث و گفتگو است و رفع فیلتر Reddit می‌تواند خبر خوبی برای آن‌ها باشد.

مهم‌تر از همه این که کاربران ردیت یا به اصطلاح ردیتورها می‌توانند مطالب خود را با سایر کاربران اشتراک بگذارند. رای‌های مثبت و منفی که ردیتورها به مطالب مختلف می‌دهند، جایگاه آن پست را در سایت Reddit مشخص کرده و شانس دیده شدن آن را بیشتر یا کمتر می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بازم خوبه همین که فیلتیرنگ کم بشه عالیه
    فقط این تلگرامم ازاد کنید

  2. چی هست اصلا ؟؟
    نشنیده بودم هی

  3. من که الان زدم هنوز فیلتره

  4. چ خوب یه کار درست صورت گرفت تو مللکت

  5. خیلی وقته استفاده میکنم

  6. این چیه دیگه؟ اپل بخرتش زودتر