دوربین پوشیدنی FITT360 توسط یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ معرفی شد

دوربین پوشیدنی FITT360 توسط یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ معرفی شد

دوربین پوشیدنی FITT360 نام یک دوربین 360 درجه است که توسط شرکت LINKFLOW، از زیرمجموعه‌های سامسونگ، در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. در ادامه، با مشخصات و قیمت دوربین 360 درجه پوشیدنی سامسونگ همراه باشید.

LINKFLOW نام استارتاپی محصول پروژه سامسونگ Lab است. استارتاپ‌های زیرمجموعه این پروژه، به صورت موازی با سامسونگ پیش می‌روند و این امکان را به غول دنیای تکنولوژی می‌دهند تا بر اهداف بزرگتر خود تمرکز کند. از مزایای شرکت‌های تابعه سامسونگ (و دیگر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی) این است که می‌توانند به صورت مستقل از شرکت مادر نیز فعالیت کنند و به موفقیت دست یابند. نمونه‌ای از این شرکت‌ها، LINKFLOW است که حالا نخستین و تنها دوربین پوشیدنی 360 درجه جهان را طراحی کرده است.

طراحی دوربین پوشیدنی FITT360 به گونه‌ای است که به راحتی روی گردن کاربر سوار می‌شود و می‌توان در تمام مدت روز از آن استفاده کرد. این دوربین جدید پوشیدنی بسیار سبک است و هیچ‌گونه مزاحمتی برای صاحب خود ایجاد نمی‌کند. دوربین گردنبندی FITT360 در عین سادگی، برای استفاده همه کاربران با هر نوع سلیقه و پوششی، مناسب است. از مهمترین ویژگی‌های دوربین 360 درجه FITT360 می‌توان به مقاومت در برابر باران، برف، گرما و شوک‌های الکتریکی اشاره کرد. بدین ترتیب، کاربران با خیالی آسوده می‌توانند به انجام فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

دوربین پوشیدنی FITT360 توسط یکی از زیرمجموعه‌های سامسونگ معرفی شد

امکان تثبیت خودکار تصاویر، نحوه قرارگیری بر روی گردن و قابلیت‌های استریمینگ، از دیگر مشخصات دوربین پوشیدنی FITT360 است که پیش از این به نام سامسونگ ثبت اختراع شده بود. این دوربین پوشیدنی سامسونگ از GPS داخلی نیز بهره می‌برد و کاربران را قادر می‌سازد تا تصاویر 360 درجه خود را در اپلیکیشن همراه دوربین به اشتراک بگذارند. 3 دوربین full HD با وضوح تصویر 4K به صورت افقی در این گجت به کار رفته که امکان ثبت تصاویر و ویدیوها را با زاویه 360 درجه به کاربر می‌دهد. باتری این دستگاه نیز با هر بار شارژ کامل، قادر است تا 90 دقیقه (در حین حرکت) دوام داشته باشد.

زمان عرضه و قیمت دوربین پوشیدنی FITT360

دوربین 360 درجه سامسونگ از همین امروز (18 دی) عرضه خواهد شد. کاربران در صورت پیش‌خرید این محصول، می‌توانند آن را با تخفیف 50 درصدی، با قیمت 349 دلار سفارش دهند.