سیستم دوش U by Moen

سیستم دوش U by Moen حالا از دستیارهای مجازی سیری و الکسا پشتیبانی می‌کند

سیستم دوش U by Moen با پشتیبانی از دستیارهای صوتی سیری و الکسا در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد تا حمام‌های ما، هوشمندتر از همیشه باشند.

پیش‌تر در سال 2017 شاهد معرفی سیستم دوش U by Moen توسط کمپانی آمریکایی “Moen” بودیم. اما حالا سازندگان پشتیبانی از دستیارهای صوتی شرکت‌های اپل و آمازون را به محصولات خود اضافه کرده‌اند. به لطف توانایی‌های جدید، شما می‌توانید از الکسا بخواهید دوش را با دمایی مشخص یا تنظیمات شخصی باز کند. پشتیبانی از دستیار صوتی سیری نیز تا پایان سال اضافه خواهد شد.

سیستم دوش U by Moen

این سیستم شامل یک دوش دیجیتالی که کنترل دیجیتالی دما را امکان‌پذیر می‌کند، سری‌های دوش، دوش دستی، اسپری‌های بدن و تجهیزات دیگر می‌شود. پیش از این شما می‌توانستید از صفحه کنترلی موجود در دوش یا اپلیکیشن U by Moen، دمای آب را تعیین کرده و یا از تنظیمات پیش‌فرض دیگر استفاده کنید؛ اما با این مدل جدید، استفاده از دوش آب تنها با صحبت کردن امکان‌پذیر خواهد بود. شاید فواید جدید این سیستم چندان آشکار نباشد، اما پشتیبانی از دستیار صوتی برای راه‌اندازی دوش احتمالا برای آن دسته از والدین پرمشغله‌ای که با دنبال کردن کودکان برای استفاده از حمام مخالف هستند، کارآمد باشد.

زمانی که شما به الکسا می‌گویید (یا از اپلیکیشن استفاده می‌کنید) که دوش را با دمای مشخصی روشن کند، آب تا زمانی که به دمای دلخواه شما برسد، جاری خواهد شد. سپس، بیرون آمدن آب متوقف می‌شود تا شما برای استفاده از آن آماده شده و با فشردن دکمه دیجیتالی روی دوش، آب را مجددا فعال کنید. طی دمویی که در نمایشگاه لاس وگاس شاهد آن بودیم، کنترلر دیجیتالی نشان داد که جریان آب پیش از متوقف شدن، از 86 درجه فارنهایت (30 درجه سلسیوس) به 98 درجه فارنهایت (36.6 درجه سلسیوس) می‌رسد.

سیستم دوش U by Moen

از آنجایی که پشتیبانی از الکسا در واقع یک ویژگی شخص ثالث است، سیستم دوش U by Moen آن‌گونه که باید شما را شیفته خود نخواهد کرد. شما باید از الکسا بخواهید که به Moen بگوید دوش را باز کند. ما هنوز نمی‌دانیم که دستورات سیری و استفاده از آن به چه صورتی است. با این حال شما می‌توانید از دستیار مجازی خود بخواهید که حالت‌های پیش‌فرض همچون “morning shower” برای حمام گرفتن در صبح یا “post workout cooldown” برای استفاده از حمام پس از انجام فعالیت بدنی، با دمای مشخص و البته سری‌های دوش دلخواه که از طریق اپلیکیشن Moen تعیین شده‌اند، اجرا کند.

برای جفظ موارد ایمنی نیز شیر آب تنها دمای بین 60 تا 120 درجه فارنهایت (15.5 تا 48.8 درجه سلسیوس) را اجازه می‌دهد. در نتیجه، احتمالا این سیستم باب میل افرادی نخواهد بود که به دنبال استفاده از آب‌های سردتر یا داغ‌تر در حمام هستند. به گفته سازندگان، تا 4 دستگاه برای حمام می‌توانند به صورت هم‌زمان متصل شوند. به همین جهت اگر حمامی با سردوش‌های مختلف، اسپری‌ها بدن و تجهیزات دیگر دارید، نسخه جدید این سیستم مناسب شما است. در ادامه می‌توانید تصاویری از این دوش هوشمند را تماشا کنید.

گالری عکس سیستم دوش U by Moen