ربات های جدید ال جی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند

ربات های جدید ال جی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند

ربات های جدید ال جی شامل 3 ربات پیشخدمت، باربر و خرید است که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. در ادامه، با ربات های خدمت رسان ال جی بیشتر آشنا خواهیم شد.

سال گذشته بود که کمپانی LG ربات های تجاری خود را معرفی کرد. حال شاهد رونمایی از نسل جدید ربات های ال جی در نمایشگاه CES 2018 هستیم. ربات های مفهومی LG جهت کار در هتل‌ها، فرودگاه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ طراحی شده‌اند. این گجت‌های هوشمند که توسط یکی از زیربرندهای ال جی، با نام CLOi ساخته خواهند شد، شامل 3 ربات پیشخدمت، باربر و خرید است و به ناوگان ربات های CLOi ال جی اضافه می‌شوند. ربات های سال گذشته کمپانی کره‌ای شامل دو گجت جهت راهنمای مسافرین و تمیزکننده فرودگاه‌ها بودند که در حال حاضر در فرودگاه بین‌المللی اینچه‌اون کره جنوبی مشغول به خدمت هستند.

ربات های خدمت رسان CLOi می‌توانند با دقت بالا و سرعت مثال‌زدنی، غذا و نوشیدنی برای مهمانان هتل و مسافرین فرودگاه‌ها سرو کنند. یک سینی کشویی در دل این گجت‌ها تعبیه شده که می‌توان اقلام مورد نظر را در آن قرار داد. پس از تحویل غذا، ربات ها به سمت آشپزخانه حرکت می‌کنند.

ربات های جدید ال جی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند

ربات باربر ال جی جهت رفاه حال مسافرین و مهمانان هتل‌ها طراحی شده و به آنها در حمل بارهایشان کمک می‌کند. آنها حتی کارهای مربوط به پذیرش و ترخیص را نیز با دقت بالا انجام می‌دهند و به مهمانان در مراقبت از وسایل باارزش و تحویل بار به خودروهای جلوی هتل کمک می‌کنند.

ربات خرید CLOi ال جی به بارکدخوانی مجهز است که با اسکن بارکد محصول موجود در سبد خود، قیمت کالا را به نمایش می‌گذارد. نمایشگر موجود قسمت جلوی ربات، لیست کلیه‌ی محصولات را به کاربر نشان می‌دهد و با استفاده از یک اپلیکیشن، مناسب‌ترین مسیر دسترسی به فروشگاه‌ها را به نمایش می‌گذارد.

ربات های جدید ال جی تحت برند CLOi در حال حاضر به صورت طرح مفهومی هستند که احتمالا در آینده نزدیک، به مرحله آزمایشی برسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*