لنوو وایتال موتو مود

ماژول لنوو وایتال موتو مود از انگشت کاربر اطلاعات حیاتی به دست می‌آورد

ماژول لنوو وایتال موتو مود (Lenovo Vital Moto Mod) در جریان نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این ماژول گوشی های موتورولا قادر است از انگشت کاربر اطلاعاتی بسیار حیاتی و مهمی کسب کند. در ادامه بیشتر با ماژول Vital Moto Mod آشنا می‌شویم

لنوو بعد از تصاحب شرکت موتورولا، سرمایه‌گذاری زیادی برای توسعه گوشی های هوشمند ماژولار این شرکت کرد. لنوو این مرتبه در همکاری با شرکت Vital که در زمینه تولید لوازم هوشمند مربوط به سلامتی فعالیت می‌کند، ماژول لنوو وایتال موتو مود را ساخته است.

از این ماژول به عنوان نخستین پلتفرم مانیتور نشانه‌های حیاتی یاد می‌کند که قادر است پنج مورد از علائم حیاتی بسیار مهم همچون فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را از انگشت کاربر اندازه‌گیری کند. ماژول لنوو وایتال موتو مود مخصوص گوشی های سری موتو زد موتورولا بوده و از طریق بلوتوث و اپلیکیشن مخصوص توسعه داده شده برای آن، علائم حیاتی مهم را بعد از اندازه‌گیری به کاربر اعلام می‌کند.

یکی از ویژگی‌های این ماژول گوشی های موتورولا، امکان ردیابی علائم مهم حیاتی طی گذر زمان است تا بلکه بتوان با قرار دادن این داده‌ها در اختیار پزشک، وضعیت جسمانی خود را به خوبی ارزیابی کرد. با استفاده از این گجت کاربر خواهد توانست ضربان قلب، نرخ تنفس، اکسیژن خون، دمای بدن و میزان دقیق فشار خون را اندازه‌گیری کند.

لنوو وایتال موتو مود

ماژول لنوو وایتال موتو مود پنج مورد از علائم حیاتی بدن را طی سه دقیقه محاسبه می‌کند

در ماژول لنوو وایتال موتو مود از کاف انگشتی اختصاصی به همراه سنسورهای پیشرفته و همچنین یک کیسه دارای توانایی باد کردن انحصاری استفاده می‌شود تا بلکه بتوان به طور دقیق، فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را به دست آورد. این گجت می‌تواند تمامی علائم حیاتی ذکر شده را تنها طی دو الی سه دقیقه محاسبه کند. به این ترتیب ردیابی وضعیت سلامتی خود برای چندین مرتبه در طول هر روز امکان‌پذیر خواهد بود. بعد از انتقال داده‌های به دست آمده به گوشی هوشمند، آن‌ها بر روی یک سرویس ذخیره‌سازی ابری نیز ذخیره می‌شوند تا کاربر بتواند در هر زمان به اطلاعات پیرامون علائم حیاتی خود دسترسی داشته باشد.

این ماژول را می‌توان با تمامی گوشی های سری موتو زد موتورولا استفاده کرد، بدون اینکه سایر قابلیت‌های گوشی همچون دوربین و یا میکروفون مختل شود. قیمت محصول هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم در نیمه‌های فروردین ماه سال آینده عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. جالبه ولی گوشیش چرته
    واسه بقیه گوشی ها هم این امکانات بیاد خیلی خوبه

  2. مثه یدونه اژمایشگاه سیاره عمل میکنه
    جالب بود