هدفون های جدید سونی

با اسپیکرهای بلوتوثی و هدفون های جدید سونی در CES 2018 آشنا شوید

هدفون های جدید سونی در کنار ایربادها و اسپیکرهای بلوتوثی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. این محصولات قرار است از بهار آینده با قیمتی مناسب عرضه شوند.

سونی تنها مشغول نمایش تلویزیون‌ها و ساندبارها نبوده و مثل هرسال، هدفون های جدیدش را هم با خود به لاس وگاس آورده است. محصولات امسال سونی بسیار متنوع‌تر هستند و ما علاوه بر هدفون های بلوتوثی، شاهد معرفی اسپیکرها و ایربادها نیز هستیم.

هدفون های جدید سونی

هدفون MDR-1AM2 نسخه اصلاح‌شده MDR-1AM است که سال 2014 شاهد رونمایی آن بودیم. سونی می‌گوید کیفیت این مدل جدید نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است. به طور دقیق‌تر، این هدفون‌های سیمی حالا با فرکانس‌های 100 کیلوهرتز سازگار بوده و با درایورهای 40 میلی‌متری اچ دی عرضه خواهند شد. دیافراگم‌‌های پلیمر کریستال مایع با پوششی از آلومینیوم جزئیات را به خوبی مدیریت کرده و المان‌های طراحی ضمن کمک به محدوده‌های فرکانس بالاتر، مانع از دست رفتن سیگنال می‌شوند. MDR-1AM2 از بهار پیش رو با قیمت 300 دلار / 230 یورو به فروش خواهد رسید.

اگر مایلید هدفون های شما کارایی بالاتری در زندگی روزمره‌تان داشته باشند، سونی سه گزینه بی سیم برای شما دارد. هدفون WF-SP700N با قیمت 180 دلار / 190 یورو کاملا بدون سیم بوده و مدل درون گوشی WI-SP600N با قیمت 150 دلار / 150 یورو، هدفون های جدید سونی با سیستم حذف نویز هستند. در رابطه با طول عمر باتری، WF-SP700N با یک بار شارژ به مدت سه ساعت در خدمت شما خواهد بود و پس از آن، از طریق قاب مخصوص می‌توانید هدفون خود را دو بار دیگر به صورت کامل شارژ کنید که مجموع آن 9 ساعت می‌شود. از هدفون WI-SP600N نیز با یک بار شارژ می‌توان برای 6 ساعت استفاده کرد. WI-SP500 عضو دیگر هدفون های جدید سونی است که با قیمت 80 دلار / 80 یورو و شارژدهی 8 ساعت به فروش خواهد رسید.

هر سه این هدفون ها با استاندارد IPX4 ساخته شده‌اند؛ در نتیجه نیازی به نگرانی در مورد عرق کردن در باشگاه نخواهد بود. در نهایت، این هدفون ها از بهار پیش رو در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

در مورد اسپیکرهای بلوتوثی، سونی سه مدل را به خانواده Extra Bass اضافه کرده است که شامل SRS-XB31 ،SRS-XB41 و SRS-XB21 می‌شوند. تمامی این اسپیکرها یک حالت “Live Sound” دارند که چیزی که سونی آن را تجربه صدای سه‌بعدی با تمرکز بر بیس می‌خواند، ایجاد می‌کند. به علاوه، این اسپیکرها با نورهای چندرنگی توسعه پیدا کرده‌اند که با توجه به موسیقی در حال پخش، تغییر می‌کنند. اسپیکرهای سونی SRS-XB31 ،SRS-XB41 و SRS-XB21 به ترتیب با قیمت‌های 250 دلار / 200 یورو، 150 دلار / 150 یورو و 100 دلار / 100 یورو، از بهار پیش رو به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*