ال جی جی 7

نام گوشی ال جی جی 7 در وبسایت رسمی ال جی قرار گرفت

نام گوشی ال جی جی 7 (LG G7) در وبسایت رسمی ال جی مشاهده شد. به نظر می رسد که این دستگاه با دارا بودن سیستم شارژ سریع نسخه 4، از پردازنده اسنپدراگون 835 بهره ببرد.

ال جی به تازگی در وب‌سایت خود به طور رسمی از ال جی جی 7 نام برد. این شرکت سیستم شارژ سریع نسخه 4 خود را در کنار نام ال جی جی 7 قرارداد و اعلام کرد که “ال جی جی 7 آینده” مجهز به سیستم شارژ جدید خواهد شد. آیا انتظارات ما در مورد بهره بردن این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 845 درست بوده؟

از آنجایی که در این اطلاعیه رسمی از شرکت ال جی نامی از شارژ سریع نسخه 4 پلاس برده نشده، که قبلاً انتظار داشتیم بر روی جی 7 قرار گیرد، احتمالاً گوشی به جای پردازنده اسنپدراگون 845 به پردازنده کوالکام، نسخه سال 2017، یعنی اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد.

در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های هوشمندی که از سیستم شارژ سریع نسخه 3 بهره می برند دارای اسنپدراگون 835 هستند، بنابراین نسخه 4 پلاس این سیستم باید بر روی پردازنده اسنپدراگون 845 راه‌اندازی شود. شرکت کوالکام نسخه 4 پلاس شارژ سریع را به اسنپدراگون 845 اختصاص داده، اما بر خلاف تصورات اولین گوشی که با شارژ سریع نسخه 4 پلاس رونمایی شد، نوبیا زد 17 بود که به اسنپدراگون 835 مجهز بود. کمی گیج کننده است، چرا که بسیاری از تصورات ما تغییر پیدا کرده.

در حال حاضر بسیار مشتاقیم که ببینیم جی 7 به کدام یک از پردازنده های پرچم‌دار کوالکام مجهز می‌شود. هر دو نسخه اسنپدراگون 835 و 845 دارای تکنولوژی 10 نانومتری هستند. در صورتی که همچون سال گذشته شرکت سامسونگ با کوالکام قراردادی مبنی بر قراردادن پردازنده اسنپدراگون 845 به صورت اختصاصی روی پرچم‌دار خود تنظیم کرده باشد، کار ال جی برای دستیابی به این پردازنده و مجهز کردن جی 7 به آن بسیار سخت می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا جی 7 با تراشه اسنپدراگون 835 رونمایی می‌شود؟ یا شرکت ال جی دست به کاری غیرقابل انتظار زده و زودتر از سامسونگ گوشی خود را به تراشه نسل جدید کوالکام مجهز خواهد کرد؟

ال جی جی 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باید تا معرفی رسمیش صبر کنیم و به ال جی اعتماد داشته باشیم، با V 30 نشون داد حرف مشتریاش شنیده و با کاهش قیمت به موقع G6 به خریدارا احترام گذاشت

    منتظر معرفی رسمیش هستم و امیدوارم مثل پارسال نشه که همه بزنن توی سرش! چون برند دوست داشتنیه

  2. بهترین برند موبایل «ال جی» هست ????❤️❤️❤️

    بی شوخی، قیمت مناسب، دوربین های محشر و سخت افزار قابل قبول

    نه پول مفت میگیره مثل آیفون و سام‌هنگ و نه مثل هوآوی و شیائومی و… بی کیفیته

  3. فقط سامسونگ ????????

    ال جی خدایی آب برده!! با V30 یکم امیدوار شدم اما فک کنم با G7 مجدد گند بزنه…

  4. اگر با اسنپدراگون 835 که اصلا خوب نیست… همون اشتباه G6 تکرار میشه و یه نسل از بقیه پرچمدارا عقب میوفته

    در این صورت باید گفت، خاک بر سرت ال جی 😐