نمایشگاه CES 2018

نمایشگاه CES 2018 ؛ بهترین گوشی ها ، تبلت ها، هدفون ها و دستیارهای هوشمند

نمایشگاه CES 2018 باز هم با محصولات متنوع برگزار شد. به همین بهانه، در ادامه نگاهی به بهترین گوشی ها، تبلت ها، هدفون ها، دستیارهای خانگی هوشمند و گجت های پوشیدنی خواهیم داشت.

هم‌اکنون نمایشگاه CES 2018 در جریان است و کمپانی‌های بزرگ و کوچک از سراسر دنیا مشغول نمایش آخرین دستاوردهای خود هستند. اگرچه این رویداد بزرگ تا 22 دی‌ماه ادامه دارد، ولی امروز می‌خواهیم برحی از بهترین گجت های نمایش داده شده در نمایشگاه CES 2018 را معرفی کنیم.

تلفن های هوشمند

نمایشگاه CES 2018

اکسپریا L2 (سمت چپ) و اکسپریا XA2 (سمت راست)

سونی اکسپریا ایکس ای 2: یک گوشی میان رده 5.2 اینچی مجهز به تراشه اسنپدراگون 630 که قرار است از ماه فوریه، با قیمتی در حدود 300 دلار در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، صورتی و آبی روانه بازار شود.

سونی اکسپریا ایکس ای 2 اولترا: نسخه اولترا به صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.0 اینچی تجهیز شده است، اما سازندگان باز هم از اسنپدراگون 630 برای مدیریت اطلاعات استفاده کرده‌اند. اگرچه هر دو مدل گوشی های XA2 با دوربین سلفی عریض عرضه می‌شوند، اما دوربین سلفی نسخه اولترا به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است تا امکان ثبت تصاویر با کیفیتی بالاتر از همیشه وجود داشته باشد.

سونی اکسپریا ال 2: سونی گوشی هوشمند اکسپریا ال 2 را از فوریه پیش رو روانه بازار آمریکا خواهد کرد، اما هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است. با این وجود نباید منتظر محصولی منحصر به فرد باشید چرا که این گوشی میان رده با تراشه مدیاتک، نمایشگر 5.5 اینچی و البته یک سنسور اثر انگشت به فروش خواهد رسید.

نمایشگاه CES 2018

ایسوس زنفون مکس پلاس (M1): ایسوس در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرد که گوشی زنفون مکس پلاس از ماه فوریه، با قیمت تنها 229 دلار وارد بازار آمریکا خواهد شد. کاربران با خرید این گوشی از صفحه نمایشی 5.7 اینچی و فول اچ دی با نسبت 18:9 و یک باتری بزرگ 4130 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار می‌شوند.

هواوی میت 10 پرو: پرچمدار چینی‌ها وارد خاک آمریکا می‌شود. پیش‌فروش این گوشی از 4 فوریه (15 بهمن) آغاز می‌شود و اولین محموله نیز تا 18 فوریه به دست خریداران خواهد رسید. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی مجهز به اندروید 8 را از فروشگاه‌های مختلفی همچون آمازون، بست بای، مایکروسافت استورز، Newegg و B&H با قیمت 800 دلار خریداری کنند. میت 10 پرو را می‌توان یکی از رقبای اصلی پرچمداران شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ در نظر گرفت. برای آشنایی بیشتر با این گوشی، پیشنهاد می‌کنیم بررسی گجت نیوز را مطالعه کنید.

تبلت ها

نمایشگاه CES 2018

اچ پی انوی x2 (سمت چپ) و لنوو میکس 630 (سمت راست)

اچ پی انوی ایکس 2: این تبلت جدید که می‌توان آن را رقیب سرسخت مایکروسافت سرفیس در نظر گرفت، به صفحه نمایشی 12.3 اینچی با وضوح 1080×1920 و نسل هفتم پردازنده Core i7 اینتل تجهیز شده و همراه با ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید نسخه دیگری از این تبلت، با تراشه اسنپدراگون 835 و البته سیستم عامل ویندوز هم عرضه خواهد شد. مدل جدیدتر یعنی Envy x2 همراه با قلم هوشمند اچ پی Digital Pen و کاور کیبورد به دست کاربران خواهد رسید که علاوه بر قاب، نقش پایه را نیز ایفا می‌کند. متاسفانه هنوز زمان عرضه یا قیمت نهایی این تبلت با شارژدهی 15 ساعت اعلام نشده است، ولی بسیاری از محصولاتی که در نمایشگاه CES 2018 شاهد معرفی آنها بودیم، بهار پیش رو روانه بازار می‌شوند.

لنوو Miix 360: میکس 630 تبلتی همه‌کاره و قدرتمند از لنوو است که به تراشه اسنپدراگون 835 و ویندوز 10 اس تجهیز شده و همانند تبلت اچ پی، با یک کاور کیبورد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با طول عمر 20 ساعته باتری، میکس 630 با قیمت بالای 800 دلار به فروش می‌رسد. هرچند، حداقل لنوو از امکان ارتقا به نسخه کامل ویندوز 10 بعد از فعال‌سازی دستگاه طی 180 روز اول خبر داده است. علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند این تبلت را از نیمه دوم سال خریداری کنند.

دستیارهای خانگی هوشمند

نمایشگاه CES 2018

ال جی ThinQ (بالا سمت چپ)، ال جی CLOi (بالا سمت راست)، لنوو Smart Display (پایین سمت چپ) و جی بی ال Link View (پایین سمت راست)

LG ThinQ: این اسپیکر خانگی هوشمند به دستیار صوتی گوگل اسیستنت مجهز شده است؛ در نتیجه اسپیکر ThinQ قادر به انجام هر کاری است که گوگل هوم انجام می‌دهد. در واقع این گجت بیشتر مناسب افرادی‌ست که از محصولات سری ThinQ ال جی استفاده می‌کنند. در این صورت مشکلی در کنترل سایر وسایل هوشمند نخواهد بود.

LG CLOi: در میان گجت های معرفی شده در نمایشگاه CES 2018، ربات CLOi از جمله بهترین محصولاتی بود که با ظاهری عجیب و جذاب پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت. این ربات جدید که سازندگان مدعی سازگاری آن با محصولات سری ThinQ هستند، از پاسخ به درخواست‌های مدیر بازاریابی ال جی طی معرفی امتناع کرد. با یک ظاهر مخوف که احتمالا از فیلم‌های ترسناک الهام گرفته شده است و همین‌طور سیستم نرم افزاری نیمه‌پخته، این ربات پیش از رسیدن ژوئن (اواسط بهار) عرضه می‌شود. متاسفانه قیمت نهایی نامشخص است.

Lenovo Smart Display: لنوو اسمارت دیسپلی، نخستین اسپیکر هوشمند با نمایشگر مجتمع است که البته شباهت بسیاری به آمازون اکو شو دارد. لنوو این اسپیکر هوشمند را در دو نسخه 8 و 10.1 اینچی با استایل رترو عرضه می‌کند. همچنین سازندگان از چیپ اسنپدراگون 626 و اسپیکرهای 10 وات استفاده کرده‌اند. هرچند، با تبدیل شدن به اولین اسپیکر خانگی مبتنی بر گوگل اسیستنت، خبری از ادغام عمیق با بازی‌ها و یا اپلیکیشن های گوگل پلی نخواهد بود. تا جایی که ما متوجه شدیم، لنوو در این مورد مشغول زمینه‌سازی است، ولی هنوز هیچ چیزی عملی نشده است. زمان عرضه این اسپیکر، جولای (اواخر تیرماه) اعلام شده و نسخه‌های 8 و 10.1 اینچی به ترتیب با قیمت‌های 199 و 249 دلار به فروش خواهند رسید.

JBL Link View: لینک ویو که ظاهری جذاب دارد، یکی دیگر از اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر گوگل اسیستنت بود که در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد. این دستگاه به یک نمایشگر لمسی 8 اینچی و استریم صوتی Apt-X با کیفیتی بالا تجهیز شده تا ما با محصولی درخور، رو به رو باشیم. مورد جذاب، مقاومت صفحه لمسی آن در برابر رطوبت است. در نتیجه، هنگام استفاده از این گجت با دستان مرطوب نیازی به نگرانی نخواهد بود. با اینکه هنوز قیمت نهایی اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود اسپیکر هوشمند JBL، تابستان در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

هدفون ها و اسپیکرها

جبرا Elite 65t و Elite Active 65t: به ترتیب با قیمت‌های 170 و 190 دلار، ایربادهای وایرلس واقعی جبرا با یک بار شارژ، تا 5 ساعت در خدمت شما بوده و با همه دستیارهای صوتی موجود (سیری، گوگل، الکسا) سازگاری کامل دارند. نسخه Active علاوه بر مقاومت (کمی) بهتر در برابر آب، گرد و غبار و عرق، همراه با شتاب‌سنج داخلی برای فعالیت کاربران عرضه خواهد شد.

نمایشگاه CES 2018

سونی WF-SP700N

سونی WF-SP700N، سونی SP600N و SP500: جدای از نام عجیب و بی‌معنی، این هدفون های وایرلس واقعی سونی از جمله بهترین هدفون های نمایشگاه CES 2018 بودند. خوشبختانه WF-SP700N با بهره‌گیری از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و سیستم حذف نویز در کنار بیس بسیار قدرتمند، تا حدودی در برابر رطوبت مقاوم است، اما شارژدهی آن تنها 3 ساعت خواهد بود و کاور مخصوصی که از سوی سونی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد نیز هدفون را برای سه ساعت دیگر شارژ خواهد کرد. البته ما با هدفون های ارزان‌قیمتی رو به رو نیستیم و برای داشتن WF-SP700N باید 180 دلار پرداخت کنید.

سونی دو محصول دیگر با نام‌های SP600N و SP500 را نیز با خود به لاس وگاس آورده است. مدل اول با قیمت 150 دلار به سیستم حذف نویز تجهیز شده اما از گوگل اسیستنت پشتیبانی نخواهد کرد. به علاوه، شارژدهی این هدفون نیز 6 ساعت خواهد بود. مدل دوم یعنی SP500 نیز به عنوان مدل پایه، با قیمت 80 دلار، شارژدهی 8 ساعت، طراحی بازتر و البته بدون قابلیت حذف نویز به فروش خواهد رسید.

نمایشگاه CES 2018

JBL Reflect Mini 2

جی بی ال Reflect Mini 2 و Reflect Contour 2: هر دوی این هدفون های بی سیم قرار است با قیمت 100 دلار، از بهار پیش رو روانه بازار شوند. Reflect Mini 2 کمی کوچک‌تر و به نوعی شیک‌تر است، در حالی که Contour 2 با اندازه بزرگ‌تر به منظور قرارگیری بهتر در اطراف گوش طراحی شده است. این هدفون‌ها با شارژدهی 10 ساعت و مقاومت در برابر عرق به فروش می‌رسند.

جی بی ال GO 2 و Xtreme 2: در حالی که GO 2 یک اسپیکر بلوتوثی کامپکت 40 دلاری با مقاومت در برابر آب و حمل‌پذیری آسان است، Xtreme 2 با قیمت 300 دلار، اندازه بزرگ‌تر و کیفیت بالاتر به فروش خواهد رسید.

هارمن کاردن Allure Portable: یک اسپیکر هوشمند کامپکت مبتنی بر دستیار دیجیتالی آمازون الکسا با کیفیت صدای بسیار خوب که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این محصول جدید قرار است از بهار پیش رو وارد بازار شود.

نمایشگاه CES 2018

+Anker Zolo Liberty

انکر +Zolo Liberty: هدفون های وایرلس واقعی انکر با بهره‌گیری از بلوتوث 5.0، با یک بار شارژ تا 3.5 ساعت در خدمت شما خواهند بود که البته این میزان چندان عالی نیست. کاربران برای خرید این هدفون باید 150 دلار پرداخت کنند.

سنهایزر CX 6.0BT: هدفون پشت گردنی CX 6.0BT، محصول جدید سنهایزر و البته یکی از بهترین‌های نمایشگاه CES 2018 بود. اگرچه ما با جذاب‌ترین هدفون در این سبک رو به رو نیستیم، اما شارژدهی 6 ساعته آن احتمالا بسیاری از افراد را راضی خواهد کرد.

نمایشگاه CES 2018

ATH-SPORT70BT

آدیو تکنیکا ATH-SPORT70BT و ATH-SPORT50BT: این ایربادهای پشت گردنی نیمه وایرلس با قیمت‌های 129 و 69 دلار، ظاهری یکسان (به جز رنگ‌بندی) دارند، اما کیفیت صدا و قابلیت‌های آنها متفاوت است. در واقع مدل گران‌تر یعنی SPORT70BT، با درایورهای 9 میلی‌متری بهینه‌شده و کدک داخلی AAC تولید می‌شود. علاقه‌مندان از بهار پیش رو می‌توانند محصولات آدیو تکنیکا را خریداری کنند.

آدیو تکنیکا ATH-ANC700BT QuietPoint: این هدفون قدرتمند با هدف کنار زدن هدفون بسیار موفق و نفیس Bose QuietComfort 35 طراحی شده است. هدفون بلوتوثی آدیوتکنیکا با Apt-X و ACC و سیستم حذف نویز که در محصولات رده بالای مشابه شاهد به‌کارگیری آنها هستیم، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود ATH-ANC700BT از بهار آینده با قیمت 199 دلار به فروش رسد.

نمایشگاه CES 2018

Audio-Technica DSR5BT

آدیو تکنیکا ATH-DSR5BT: این مدل، بسیار گران‌قیمت است و اننظار می‌رود با برچسب 399 دلاری عرضه شود. هرچند، باید بگوییم این محصول جدید به همان اندازه که قیمت دارد، ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. ATH-DSR5BT یک هدست پشت گردنی بلوتوثی با طراحی توگوشی برای ایربادها است. در رابطه با کیفیت صوتی، آدیو تکنیکا مدعی عملکرد فوق مدرن و عالی به لطف بهره‌گیری از سیستم جدید Pure Digital Drive است. PDD شامل یک چیپست جدید و سیستم انتقال سیگنال می‌شود که از تبدیل دیجیتال به آنالوگ اجتناب می‌کند. Apt-X HD که صدای باکیفیت و 24 بیتی را فعال می‌کند نیز توسط این ایرباد پشتیبانی می‌شود.

آدیو تکنیکا ATH-S200BT: بعد از هدست پشت گردنی بسیار گران‌قیمت، ATH-S200BT دیگر محصول آدیو تکینکا با قیمت مناسب‌تر 79 دلار است. سازندگان تعداد کمی رنگ مدرن را برای این محصول در نظر گرفته مدعی شارژدهی بسیار بالای 40 ساعته برای آن هستند. در S200BT خبر از پشتیبانی از Apt-X و AAC نیست، اما با این قیمت سازندگان باید با حذف موارد دیگر، قیمت را کاهش می‌دادند.

کوالکام QCC5100یک چیپ بلوتوثی کم‌مصرف و جدید از سوی کوالکام برای هدفون های وایرلس واقعی است که طول عمر بیشتر باتری (دو تا سه برابر) را به همراه داشته و یا به سازندگان اجازه می‌دهد با کاهش ابعاد هدفون خود، شارژدهی تقریبا یکسان را دریافت کنند. انتظار می‌رود ایربادهای مجهز به این چیپ در نیمه دوم سال روانه بازار شوند.

گجت های پوشیدنی

نمایشگاه CES 2018

Garmin Forerunner 645

گارمین فوررانر 645یک ساعت هوشمند مبتنی بر GPS با امکانات اسپورت و قابلیت‌های متعدد که می‌تواند همراه بسیار خوبی برای شما باشد. فوررانر 645 در دو نسخه موزیک و غیر موزیک در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که نسخه “Music” علاوه بر 50 دلار قیمت بالاتر، ذخیره 500 آهنگ را امکان‌پذیر می‌کند.

نمایشگاه CES 2018

Suunto 3

Suunto 3: این‌بار ما با یک ساعت هوشمند فوق‌العاده رو به رو هستیم که نقش ردیاب سلامتی را هم ایفا کرده و تمرکز زیادی روی عادت‌های ورزشی دارد. Suunto 3 همراه با سنسور ضربان قلب، یک سیستم آموزشی تطبیقی، مقاومت در برابر آب و قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر به فروش می‌رسد.

ووزیکس بلیدعینک واقعیت افزوده Vuzix Blade یکی از بهترین نمایش‌ها در نمایشگاه CES 2018 را داشت. این عینک هوشمند به یک دوربین داخلی، میکروفون و حتی تاچ پد مجهز شده و به کاربران اجازه می‌دهد از طریق دستیار صوتی آمازون الکسا با آن در تعامل باشند.

نمایشگاه CES 2018

Vuzix Blade

امرون هارت گاید: امرون، تولیدکننده محصولات سنجش فشار خون، چیزی تولید کرده که می‌توان آن را یک ردیاب تناسب اندام با توانایی نظارت بر فشار خون (در درجه پزشکی) در نظر گرفت. هم‌اکنون سازندگان مشغول آزمایش این دستبند هوشمند بوده و آن را در آینده، با قیمت 350 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

Inommdle Lab Sgnl: یک ردیاب تناسب اندام و مچ بند هوشمند عجیب که از فناوری هدایت بدن برای انتقال صدا از طریق دستان به نوک انگشتان بهره می‌برد. ایده اصلی از توسعه چنین گجتی، امکان برقراری تماس تلفنی خصوصی است. در واقع کاربران از نوک انگشتان خود برای شنیدن صدا استفاده خواهند کرد.

نمایشگاه CES 2018

لپ تاپ Gemini

در کنار این محصولات، در نمایشگاه CES 2018 شاهد معرفی لپ تاپ کوچک جمینی نیز بودیم. این لپ تاپ اندرویدی به تراشه هلیو X27 با پردازنده ده هسته‌ای، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده و با امکانات بسیار خوبی همچون اسپیکرهای استریو، دستیار صوتی و نمایشگر 5.7 اینچی لمسی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. معرفی گوشی جدید ویوو با اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش نیز دیگر سورپرایز این رویداد بزرگ بود.

آیا در میان انبوه گجت های معرفی شده در نمایشگاه CES 2018 ، محصول دیگری لایق قرارگیری در این لیست هست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گجت نیوز ممنون از پوشش فوق العاده ت از این نمایشگاه

    یه خسته نباشید جاناه به همه بچه های فعال گجت نیوز ❤️❤️✌️❤️

  2. اولا L2 پایین رده س ن میان رده دوما زیاد جالب نیست مخصوصا با بدنه پلاستیکیش