کیت ایسوس ROG Bezel-Free

کیت ایسوس ROG Bezel-Free سه نمایشگر را تبدیل به یک نمایشگر بزرگ می‌کند!

کیت ایسوس ROG Bezel-Free در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این کیت مخصوص گیمرها ساخته شده و با استفاده از آن می‌توان تا حداکثر سه نمایشگر را تبدیل به یک نمایشگر بزرگ و یکپارچه کرد، بدون اینکه فضای میان صفحه نمایش‌ها احساس شود.

جذاب‌ترین محصول ایسوس در نمایشگاه CES 2018 با وجود تعدد گجت‌های معرفی شده توسط آن، به هیچ عنوان فوق تکنولوژیک نیست! در واقع این وسیله به منظور عملکرد نیاز به هیچ‌ گونه نیرو و یا نرم افزاری ندارد. این محصول کیت ROG Bezel-Free بوده و کاربر هدف آن گیمرها است.

با استفاده از آن می‌توان نمایشگرهای خود را به یکدیگر متصل کرد و محتوا را بر روی صفحه نمایش بسیار بزرگ تجمیع شده دید، بدون اینکه فضای خالی میان آن‌ها احساس شود. این عمل به وسیله ترفند بسیار قدیمی انکسار نور محقق می‌شود.

کیت ایسوس ROG Bezel-Free فضای خالی میان نمایشگرها را از بین می‌برد

در کیت ایسوس ROG Bezel-Free نوارهای لنز مستطیلی و طویلی وجود دارد که برای قرارگیری با زاویه 130 درجه در محل به هم رسیدن نمایشگرها تعبیه شده‌اند. با استفاده از آن‌ها تصاویر صفحه بر روی فضاهای بدون استفاده قرار گرفته و یک صفحه نمایش خیالی به وجود می‌آید. به گفته ایسوس، 130 درجه زاویه‌ای است که بهترین نتیجه ممکن تحت آن به دست خواهد آمد. سازنده بعد از آزمایش‌های فراوان به این موضوع پی برده است. قیمت کیت گیمینگ ایسوس هنوز مشخص نشده است، اما می‌دانیم در نیمه نخست سال جاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالا کی سه تا نمایشگر داره که این گجتو بخره؟؟

  2. بنظرم جالب نیست
    ارتفاع سه تا نمایش گر باید بزرگ باشه چون وقتی وصل بشن به هم باریک میشه تصویر