Vertu TI محصول تجملاتي نوکيا : گران ترين اسمارت فون اندرويدي جهان

تا به امروز اسمارت فون های اندرویدی و گران قیمت زیادی را معرفی کرده ایم اما Vertu Ti گران ترین اسمارت فون اندرویدی میباشد که تا به امروز معرفی شده است. برای شروع بد نیست بدانید که این محصول جدید دارای قیمتی ۷۹۰۰ یورویی یا ۱۰۵۰۰ دلار امریکا میباشد.

بگذارید نگاهی داشته باشیم به مشخصات این اسمارت فون حدودا ۴۰ میلیون تومانی، برای شروع باید اعلام کنیم که متاسفانه خبری از نسخه اندروید ۴.۲ نیست و این محصول همراه با نسخه ۴ اندروید عرضه میشود. صحفه نمایش این اسمارت فون هم ۳.۷ اینچی از نوع WVGA و دارای ۲ دوربین در جلو و پشت خواهد بود.

تصاویری از طرح های اولیه این گوشی :

دوربین جلو ورتو تی، ۱.۳ مگاپیکسل و دوربین پشت آن ۸ مگاپیکسل با قابلیت زوم خودکار و ۲ فلش LED است. در برابر پولی که پرداخت میکنید یک حافظه ۶۴ گیگابایتی، یک جی پی اس و یک باطری که حدود ۲۰۰ ساعت حالت آماده باش یا ۷۲ ساعت مکالمه قدرت دارد دریافت خواهید کرد.

گالری تصاویر گران ترین اسمارت فون اندرویدی جهان Vertu Ti :

{photo}91/11/25/vertu-ti{/photo}

بدنه Vertu Ti از تیتانیوم ساخته شده است، هرچند مدل هایی نیز با چرم سیاه و سرامیک سیاه نیز وارد بازار خواهد شد. این اسمارت فون ها ار سرویس های مخصوص Vertu یعنی Vertu Concierge classic, Vertu Life, Vertu Certainty بهره میبرند. تصمیم با شماست، آیا این اسمارت فون ارزش حدود ۴۰ میلیون پول را دارد؟

تیزر تبلیغاتی Veru Ti :


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*