پهپاد جدید Tello

پهپاد جدید Tello توسط DJI و Ryze با قیمت تنها 99 دلار معرفی شد!

دو شرکت DJI و Ryze به صورت رسمی از پهپاد جدید Tello در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کردند. این محصول کوچک و دوست‌داشتنی تنها 99 دلار قیمت دارد.

اگرچه پهپادها جذابیت بسیار زیادی دارند، ولی با برچسب‌های قیمتی بالا به فروش می‌رسند. این موضوع زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بخواهید از پهپادهای بزرگ‌تر استفاده کنید. به همین جهت، بازی کردن با این محصولات جذاب یک تفریح گران‌قیمت برای عموم کاربران تلقی می‌شود. اما حالا کمپانی‌های DJI و Ryze در تعاملی مشترک، محصولی مقرون به صرفه را تولید کرده‌اند.

پهپاد جدید Tello که شاهد معرفی رسمی آن در نمایشگاه لاس وگاس هستیم، تنها 99 دلار قیمت داشته و می‌تواند انتخابی اقتصادی باشد. Ryze شرکتی چینی است که در زمینه تولید پهپادها فعالیت دارد؛ در نتیجه اگر نام این شرکت را پیش‌تر نشنیده باشید، شما را سرزنش نخواهیم کرد. در واقع همکاری با DJI به عنوان یکی از سازندگان مشهور این حوزه و توزیع محصولات Ryze با استفاده از شهرت و برند این شرکت، فرصت خوبی برای چینی‌ها است.

پهپاد Tello با ابعاد مناسب 98 در 92.5 در 41 میلی‌متر، 80 گرم وزن و پروانه‌های 3 اینچی تولید شده و با حداکثر برد 100 متر، حداکثر سرعت 8 متر بر ثانیه و حداکثر مدت زمان پرواز 13 دقیقه و ویژگی‌هایی همچون منظره‌یاب، فشارسنج، ال ای دی، سیستم بینایی، وای فای و موارد دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز زمان عرضه این پهپاد جدید مشخص نشده است، ولی علاقه‌مندان با ثبت نام در وب‌سایت رسمی DJI می‌توانند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر این گجت را تماشا کنید.

تصاویر پهپاد جدید Tello