روتر هواوی WiFi Q2

روتر هواوی WiFi Q2 مشکل نقاط کور و سرعت پایین را حل می‌کند

روتر هواوی WiFi Q2 با امکانات ویژه در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد. این روتر قادر به حل رایج‌ترین مشکل‌های محصولات مشابه یعنی نقاط کور و افت سرعت است.

هواوی باور دارد راه حل دو مورد از آزاردهنده‌ترین مشکلات مربوط به روترهای وای فای یعنی نقاط کور و کاهش سرعت با افزایش فاصله را پیدا کرده است. روترهای جدید هواوی با ترکیب سیستم مش و سیستم ارتباط از طریق خط قدرت (PLC)، محدوده پوشش‌دهی را هنگام استفاده از سیم‌کشی برق خانه افزایش می‌دهند. زمان عرضه و قیمت نهایی Q2 (که نام آن کمی گیج‌کننده است) هنوز اعلام نشده است. با این حال، این رورتر به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

روتر هواوی WiFi Q2

علاوه بر استفاده از PLC، روتر هواوی WiFi Q2 به صورت پیش‌فرض همراه با باندهای 5 گیگاهرتز و کانال اختصاصی برای ارتباطات اینترنت اشیا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این سیستم با شناسایی دستگاه‌های متصل‌شده، آنها را به باند رزرو شده اختصاص می‌دهد. در نتیجه، هنگام اتصال، گوشی موبایل یا لپ تاپ شما که استفاده بیشتری از ترافیک اینترنت دارند، مجبور به کشمکش با اسپیکر و لامپ‌های هوشمند نخواهند بود.

به گفته هواوی، نصب WiFi Q2 هم آسان است. برای راه‌اندازی روتر پایه، پس از اتصال به برق به پیکربندی نیاز است، اما شما می‌توانید ماهواره ارتباطی خود را در هر جایی و بدون نیاز به چک کردن اپلیکیشن برای قرارگیری در محدوده قابل پوشش قرار دهید. سازندگان، این سیستم را یک راه حل واقعی برای استفاده سریع و آسان می‌دانند. هرچند، از آنجایی که هنوز این سیستم آزمایش نشده است، نمی‌توان در مورد عملکرد آن اظهار نظر کرد. ولی به نظر می‌رسد ما با سیستمی کارآمد رو به رو هستیم.

روتر هواوی WiFi Q2

سیستم مش روتر WiFi Q2 تا حداکثر 16 هات اسپات مختلف را پشتیبانی کرده و هواوی می‌گوید سوییچ کردن بین ماهواره ظرف کمتر از 100 میلی‌ثانیه انجام می‌شود. در نتیجه حتی اگر شما مشغول پرسه زدن و گشتن در خانه بزرگ خود باشید، متوجه قطع اتصال نخواهید شد. به لطف پشتیبانی از حداکثر سرعت 1867 مگابیت بر ثانیه، کاربران می‌توانند در انتظار سرعت‌های گیگابیتی (با توجه به سرویس مورد استفاده) باشند. PLC نیز از سرعت حداکثر 1 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

روتر هواوی WiFi Q2 در زمان عرضه در سه باندل مختلف در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت: نسخه پریمیوم با سه ماژول AC1200 که عملکردی هیبرید دارند؛ نسخه معمولی سه‌تایی با ماژول‌های AC1200 که هیبریدی نیستند و کیت ساده که شامل دستگاه اصلی و دستگاهی به عنوان ماهواره می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دستشون درد نکنه ولی مشکل ما ریشه ایه ما کلا اینترنتمون افتضاحهه

  2. این یکی واجبه واسه ما ولی چقدر بزرگه

  3. خدایی دم سازنده ش گرم!! این نقاط کور که با چند متر دور شدن از موردم پیش میاد و سرعت خیلییی کم میشه واقعا رو مخه