سامسونگ گوشي هاي ارزان قيمت سري Rex را معرفي نمود

امروز سامسونگ سری جدید تلفن‌های ارزان قیمت خود را با قیمت زیر 100 یورو برای بازار هند معرفی کرد. تلفن‌های ارزان قیمت این کمپانی کره‌ای در سری REX و با نام‌های REX 60, REX 70, REX 80 و REX 90 وارد بازار شده‌اند و همگی مشخصات سخت‌افزاری متوسط و قیمت مناسبی دارند. امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف از طریق فروشگاه نرم افزار Samsung Apps بر روی این تلفن‌ها وجود دارد.

REX 60 ارزان‌ترین تلفن از این سری است که مجهز به نمایشگر 2.8 اینچ با رزولوشن QVGA و صفحه نمایش لمسی از نوع مقاومتی است. این تلفن از یک دوربین 1.3 مگاپیکسل، 30 مگابایت حافظه ذخیره سازی و اسلات میکرو SD برای افزایش حجم حافظه بهره می‌برد. تلفن دو سیم‌کارته REX 60 دارای یک باتری 1000 میلی‌آمپرساعتی است و اپلیکیشن‌های همچون Facebook, Twitter, GTalk, Oper Mini و 10 بازی از Gameloft برروی آن نصب شده‌اند. کاربر همچنین می‌تواند از طریق فروشگاه نرم افزار سامسونگ به اپلیکیشن‌های بیشتر دسترسی داشته باشد.

REX 70 از یک صفحه نمایش 3 اینچ با رزولوشن QVGA، دوربین 2 مگاپیکسل، 10 مگابایت حافظه ذخیره سازی به همراه اسلات میکرو SD، دو اسلات سیم کارت و باتری 1000 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. باقی امکانات این تلفن شبیه REX 60 است.

REX 80 شبیه REX 70 است با این تفاوت که از دوبین 3 مگاپیکسلی و 20 مگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برد.

REX 90 نیز مجهز به صفحه نمایش 3.5 اینچ با رزولوشن HVGA، دوربین 3.2 مگاپیکسل، 10 مگابایت حافظه ذخیره سازی و دو اسلات سیم کارت است.

REX 60 با قیمت معادل 79 دلار و REX 90 با قیمت 120 دلار وارد بازار هند شده‌اند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*