افزایش 40 درصدی سرعت شارژ گجت ها با فناوری Quick Charge 1.0، کوالکام

شرکت کوالکام در تاریخ ۱۴ فوریه و از طریق وبلاگ خود اعلام نمود که بعضی از چیپ های اسنپ دراگون این شرکت دارای تکنولوژی جدیدی هستند که Quick Charge 1.0 نام دارد. این یک تکنولوژی شارژ کردن است که اجازه شارژ دستگاهها با سرعتی حدود ۴۰ درصد بیشتر از حالت معمولی را می دهد.

یک دستگاه که دارای چیپ Snapdragon البته بدون تکنولوژی Quick Charge 1.0 است، به زمانی در حدود ۴ ساعت برای شارژ شدن کامل نیاز دارد. با Quick Charge 1.0 دستگاه اسنپ دراگون می تواند زیر ۳ ساعت شارژ شود (شارژ کامل). نکته بسیار خوب دیگر در مورد تکنولوژی Quick Charge 1.0 این است که این قابلیت از طریق USB نیز در دسترس است و کاربر می تواند با استفاده از لوازم جانبی USB معمولی و بدون نیاز به کابل ها یا لازم اضافی جدید یا اختصاصی دستگاه خود را به سرعت شارژ کند.

کوالکام در خبر خود اشاره می کند که این تکنولوژی از دیروز برروی بیش از ۷۰ دستگاه دارنده چیپ Snapdragon در دسترس می باشد، از جمله Droid DNA HTC, Samsung Galaxy S III, Nokia Lumia 920, Asus Padfone و LG Nexus 4.

موضوع به همین جا ختم نمی شود و شرکت کوالکام می گوید که در حال کار برروی تکنولوژی مشابهی است که حتی سرعت شارژ را بیش از این نیز خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست کامل دستگاهها می توانید اینجا کلیک نمایید.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*