رفع فیلتر ویز

رفع فیلتر ویز ؛ برنامه مسیریابی اندروید و آی او اس Waze رفع فیلتر شد

رفع فیلتر ویز در ادامه برداشته شدن فیلتر چند شبکه اجتماعی و پیام رسان رخ داده است. برنامه مسیریابی اندروید و آی او اس Waze بهترین اپلیکیشن مسیریابی است و در مقایسه با چندین نرم افزار مسیریابی دیگر امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. رفع فیلتر Waze برای برخی مشاغل بهره‌وری زیادی خواهد داشت.

همزمان با رفع مسدودسازی پیام‌رسان تلگرام، شاهد رفع فیلتر چندین اپلیکیشن و سرویس اینترنتی در ایران در چند ماه اخیر بودیم، اما سرویس‌ های رفع فیلتر شده در کمتر از 24 ساعت دوباره فیلتر شدند! در خلال این کش و قوس اکنون رفع فیلتر محبوب‌ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن مسیریابی یعنی Waze خبرساز شده است.

صبح امروز اخباری پیرامون رفع فیلتر ویز به دستمان رسید. با بررسی‌های اولیه دریافتیم رفع فیلتر ویز صحت داشته و اکنون کاربران قادر هستند از این برنامه مسیریابی اندروید و آی او اس به صورت عادی استفاده کنند. برای مشاهده دائمی یا مقطعی بودن رفع فیلتر Waze باید کمی منتظر ماند. اگر شما نیز این برنامه را بر روی گوشی خود به صورت نصب شده دارید، آن را تست کرده و وضعیت را با ذکر سیستم عامل گوشی موبایل خود در بخش کامنت با دیگران به اشتراک‌ بگذارید.

رفع فیلتر ویز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اره انگار دارن کم کم روی خوش به تکنولوژی نشون میدن
    اندروید بدون فیلتر شکن کار کرد

  2. وای گوشام ینی داره درست میبینه
    اینا از خر شیطون اومدن پایین یا ما خوابیم؟؟

  3. ما چقدر بدبختیم ببین بعد چقدر اینو از فیلتر دراوردن
    یکی بگه چرا بقیه رو دوباره فیلتر کردن؟

  4. ولی تلگرام به ظاهر رفع فیلتره ، سرعتشو اونقدر کم کردند که استفاده ازش کلافه کننده است ، من هنوز با فیلترشکن با سرعت خیلی بهتری با تلگرام کار می کنم .

  5. اخه فیلتر نبود من استفاده میکردم