تماشا کنید : جدیدترین ویدئوی شادی پس از گل در فیفا ۱۵ + آخرین اخبار

دیروز ویدئویی از بازی فیفا ۱۵، منتشر شد که شادی پس از گل را در این بازی نشان می دهد. در این ویدئو ، کلکسیونی از سوپراستارها مثل مسی، سوارز و ابراهیموویچ، شادی پس از گل را با حرکاتی مانند old man( مثل پیرمردها دست به کمر گرفتن!)، ضربه به پرچم و بوسیدن مچ، انجام می دهند. طرفداران فیفا ۱۵، قادر خواهند بود، چگونگی انجام هر یک از این حرکات را، دقیقاً ببینند.

فیفا ۱۵، بر جو بازی های بزرگ تمرکز می کند

شادی پس از گل، عنصری بسیار مهم در بازی هاست، زیرا به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت خود را بروز داده(البته ایران رو استثنا می گیریم!) و منظره ی بسیار تاثیرگذاری را به نمایش بگذارند. کمپانی EA، آپشن های نمایش را بهبود بخشیده و استادیوم ها را بهتر شبیه سازی کرده  است، و این در حالیست که جمعیت نیز، واکنش بیشتری به عملکرد بازیکنان نشان می دهند. نسخه ی جدید، چهره ی بازیکنان و ستاره های جذاب فوتبال را بهتر طراحی نموده است.

فیفا ۱۵، برای PC، PS4، Xbox One، ارائه می شود و طرفداران این بازی می توانند ۲۳ سپتامبر، این بازی را در آمریکای شمالی و دو روز بعد در اروپا دریافت کنند و پس از آن، رقابت فیفا، با بازی PES آغاز خواهد شد.  در سه مقاله ی قبلی که ویژگی های PES  و فیفا ۱۵ را مرور کردیم، در کامنت ها،بیشتر از فیفا طرفدارای شد، و طرفداران، آن را واقعی تر از PES می دانستند. PES 15 بیشتر بر جنبه های هیجانی فوتبال تمرکز کرده و روش های بیشتری را برای کنترل بازیکنان و توپ در این نسخه، ارائه می دهد.

 

 

کمپانی EA، حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای فیفا ۱۵ را به صورت زیر اعلام نمود:

  • – ویندوز  ویستا، ۷ ، ۸ یا ۸.۱ (نسخه ی ۶۴ بیتی)
  • – پردازنده ی Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4 GHz یا AMD Phenom 7950 Quad-Core یا  AMD Athlon II X4 620
  • – رم ۴ گیگابایت
  • – گرافیک ATI Radeon HD 5770 یا Nvidia GTX 650

و این هم ویدئوی شادی پس از گل در فیفا ۱۵

دانلود ویدیو

منبع: softpedia

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. سلام…این بازی با گرافیک gtx 610 باز میشه…..

  2. سلام مشه fifa 15 روی ویندوز 10 64-bit اجرا کرد؟

  3. فقط فیفا پس احمق هلند به اون معروفی رو برداشته گذاشته آبی لباسشونه لباس اول هم بود

  4. اول اینکه fifa 15 دیگه خز شده بعدشم تو ک میگی تو pesاز وسط زمین میشه گل زد بهتر فیفا ک دنبال توپ ۱کیلومتر میدوه تا اوت پرت کنه بعدشم تو برو pes16 رو بازی کن بعد بیا تز بده من هم فیفا بازی کردم هم pes ولیpes بیشتر از فیفا بین مردم جاباز کرده ووست شما RIMA.M?

  5. فقط فیفا من یک روز رفتم PES خریدم کیفیت گنز بود :Overjoy: :Overjoy: :Overjoy: :Overjoy: :Overjoy:

  6. DADASH eshtebah nakonid faghat ((((((((pesssssssssssss

  7. آقا رضا تا حالا از نزدیک فیفا رو دیدی که میگی pes من شک دارم حتی جعبشو دیده باشی به بازی ای که از وسط زمین میشه گل زد و بازیکنا دو زار هوش مصنوعی ندارن و تو مربی گریش بعد از باز نشست شدن بازیکنا دوباره از ۱۷ سالگی برمیگرده نباید گفت خوب باید گفت افتضاح

  8. با تریلر های بازی می شه فهمید خیلی fifa خیلی جلوتر از pes هست

  9. لطفا درباره sims 4 هم اطلاع رسانی کنیذ

  10. فكر كنم واسه xbox360 و ps3 هم عرضه بشه چون اخر ويدئو پايين صفحه نوشته شده و تاريخ اونم ٢٦ سپتامبر درج شده !!!

    • ممنون از دقت نظرتون، اما تاریخ گفته شده درسته، چرا که بازی، ۲۳ سپتامبر در آمریکای شمالی، ۲۵ سپتامبر در اروپا و ۲۶ سپتامبر در انگلستان ارائه میشه. در مورد کنسول ها هم، ما فقط چندتا رو نام بردیم(دقیقا مثل مقاله ی انگلیسی)، ولی این بازی برای ۳۶۰ , ps3 هم ارائه میشه