میزان نفوذ اندروید 4.4 نسبت به ماه گذشته بیشتر شده است

میزان نفوذ اندروید کیت کت اگرچه نسبت به ماه قبل رشدی بسیار خوب را تجربه کرده، اما با این حال نزدیکی زمان ورود اندروید L به بازار، نفوذ بیشتر آن را غیرقابل پیش‌بینی کرده است.

گزارشی از سوی گوگل در ماه آگوست منتشر شد که میزان نفوذ اندروید کیت کت را حدود 21 درصد نشان می‌داد. حالا ماه سپتامبر از راه رسیده و گوگل گزارش جدیدی را در همین باره منتشر کرده است.
طبق گزارش جدید، میزان نفوذ اندروید کیت کت 24.5 درصد اعلام شده که رشد فوق‌العاده 3.5 درصدی را نسبت به ماه ثبت کرده است.
اگرچه نسخه 4.1.x این اندروید کاهشی بیش از 1.5 درصد را تجربه کرده، با این حال اندروید Jelly Bean کماکان با ثبت 53.8 درصد، رکورددار بازار است. جالب اینجاست که نسخه‌های 4.2.x و 4.3 با افزایش سهم روبرو شده‌اند که احتمالا به دلیل عدم پشتیبانی تولیدات شرکت‌ها از کیت کت و ناگزیری آن‌ها در نصب نسخه‌های پایین‌تر اتفاق افتاده است.

kitkat

چیزی تا معرفی اندروید L باقی نمانده و هنگامی که کیت کت با وجود رشد، هنوز تا تصاحب اکثریت بازار راه درازی دارد، موفقیت اندروید L که در واقع بزرگ‌ترین آپدیت اندروید نیز می‌باشد، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. آیا گوگل اندروید L را – برعکس کیت کت – به‌گونه‌ای طراحی کرده که با اکثریت گوشی‌های هوشمند سازگاری داشته باشد؟ چنین اقدامی می‌تواند نیاز شرکت‌ها به کیت کت را رفع و موفقیتی دو چندان را برای اندروید L به ارمغان بیاورد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*