مشخصات اسمارت فون سامسونگ A-3000 در نتایج بنچمارک GFXBench لو رفت

اگر اخبار را دنبال کرده باشید باید بدانید که سامسونگ غیر از گلکسی آلفا سه گوشی هوشمند دیگر فلزی را تحت سری A به بازار خواهد فرستاد. این سه اسمارت فون بر اساس شواهد لو رفته، شامل مدل‌های SM-A300، SM-A500 و SM-A700 می‌باشد.امروز مشخصات مدل SM-A300 سر از پایگاه داده‌ی بنچمارک GFXBench در آورده که البته در این بنچمارک با نام SM-A3000 مشخص شده است.

طبق اطلاعات موجود در این بنچمارک، A300 دارای یک صفحه‌نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن پایین 960×540 پیکسل می‌باشد. همچنین پردازنده آن یک مدل 1.2 گیگاهرتزی کوالکام است که رمی یک گیگابایتی و 5 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند.
دوربین عقب و جلوی آن به ترتیب 7 و 5 مگاپیکسلی است و می‌تواند ویدیوهای 1080p HD را ثبت کند. مضاف بر اینکه اندروید کیت کت 4.4.4 بر روی این اسمارت فون نصب شده است. طبق اطلاعات شایعه شده پیشین، این گوشی در سه ماهه سوم سال 2014 رونمایی می‌شود.

sm-a300-specifications

این گفته را از ما نشنیده بگیرید، ولی به نظر سامسونگ در تلاش است یک بازتعریف کلی در ساختار تولیدی تمامی گوشی‌های خود -از بالارده تا پایین رده- داشته باشد. طراحی گلکسی نوت 4 و گلکسی آلفا و حالا SM-A300 باید چنین تحلیلی را تائید کند. ولی اینکه سامسونگ دقیقا چه قصدی از تولید این محصولات پایین رده فلزی دارد، نکته‌ای است که همچنان مبهم می‌باشد.

منبع : sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*