HTC One معرفي شد :نمایشگر 4.7 اینچ، پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 600

تمام شایعات، تصاویر لو رفته و احتمالات را فراموش کنید. HTC پرچمدار جدید خود را معرفی کرد: HTC One. موفقیت گوشی‌های اندرویدی شرکت HTC را در بازارهای جهانی متمایزتر کرده است. HTC One، علاوه بر وفاداری به سنت‌های شرکت با ارائه ویژگی‌های فراوان و هیجانزده کردن طرفداران شرکت، با ارائه نوآوری در دو بخش مهم تلفن‌هوشمند، امیدوار است که در رقابت سنگین بازار موفق‌تر عمل کرده و به ثبات مالی بیشتری برسد.

مشخصات این غول اندرویدی عبارت هستند از:

    – نمایشگر 4.7 اینچی از نوع Super LCD 3 با رزولوشن 1080p  و تراکم 469 پیکسل در اینچ و روکش گوریلا گلس 2
    – پردازنده کوالکام اسنپدرگون 600 با 4 هسته از نوع Krait 300 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز
    – گرافیک Adreno 320
    – رم معادل 2 گیگابایت
    – حافظه داخلی 32 گیگابایت (بدون شکاف حافظه جانبی)
    – دو بلندگوی استریو در جلو
    – دو دکمه لمسی در جلو
    – دوربین اولترا پیکسلی متشکل از سه لایه 4.3 مگاپیکسلی
    – بدنه آلومینیومی با ضخامت 9.3 میلیمتر
    – شکاف میکرو سیم
    – پورت میکرو USB
    – باتری 2300 میلی آمپری
    – اندروید 4.1.2 (به روز رسانی به 4.2 به زودی)
    – ابعاد 137.4 در 68.2 در 9.3 میلیمتر
    – وزن 143 گرم

HTC One، با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی خود، در زمینه درخشان‌بودن، وضوح تصویر و زنده‌بودن رنگ‌ها حقیقتاً موفق‌ترین نمونه در خانواده گوشی‌های اندرویدی اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود که از رزولوشن 1080p برخودار است و با چگالی پیکسل بالای خود (469 پیکسل در اینچ) از پس خیلی از دستگاه‌های ۶ اینچی این روزها بر می‌آید.

تصاویر رنگ سفید:

HTC One با ارائه یک سنسور تصویربرداری توسعه‌یافته و سفارشی و پیکسل‌های بزرگ‌تر که نور را سه برابر بیشتر از سایر دوربین‌ها جذب می‌کند، دوربین‌های ۸ پیکسلی دیگر را به مبارزه می‌طلبد. این پیکسل‌های بزرگ‌تر که شرکت به آن‌ها UltraPixel می‌گوید، یک جهش در تصویربرداری در نور کم محسوب می‌شوند با این حال همین ویژگی باعث کاهش رزولوشن تصاویر گرفته شده با دوربین ۴ مگاپیکسلی HTC One می‌شوند.

هدف اصلی این ویژگی نیز مشخص است، رقابت با دوربین PureView شرکت نوکیا. HTC همانند تلفن‌های ویندوزی نوکیا در دوربین HTC One، ویژگی OIS را به کار برده است.
OIS چند محوره و مبتنی بر ژیروسکوپ این گوشی، برای هر دو دوربین جلو و عقب در دسترس است که در دوربین جلو با زاویه دید گسترده، همانند چیزی که اولین در HTC 8X دیده شد، مواجیم.

تصاویر رنگ مشکی :

این روزها تلفن‌های مهم کمپانی‌ها همگی مجهز به اتصال نسل چهارم هستند و پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نیز از این چارچوب خارج نیست.
پردازنده این دستگاه که با فرکانس کلاک ۱.۷ گیگاهرتز کار می‌کند در کنار حافظه رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت می‌تواند این گوشی را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل کند.

از دیگر مشخصات بارز این گوشی می‌توان به بلوتوث نسخه ۴، جی‌پی‌اس، فناوری NFC و باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره نمود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*