گوشی های هواوی میت 10

چرا گوشی های هواوی میت 10 جزو بهترین پرچم داران سال 2017 هستند؟

سری گوشی های هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) به خصوص مدل‌های میت 10 و میت 10 پرو جزو بهترین پرچم داران سال 2017 محسوب می‌شوند. اما چه چیزی این گوشی‌ها را از سایر گوشی های پرچم دار متمایز کرده است؟

در سال 2017 گوشی‌های زیادی از سوی برندهای مختلف به بازار عرضه شدند و هواوی هم با سری Mate 10 مسیر خود را در سه ماهه پایانی سال قبل در بازار پرچم داران پیمود. این گوشی‌ها با زبان طراحی مشترک، گوشه‌های گرد و مانیتور بدون حاشیه در کنار مزیت اصلی آنها یعنی هوش مصنوعی یا AI بارها مورد تحسین رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفتند و نشان‌های زیادی را که در بازار داخل کشور و چه در خارج از آن به خود اختصاص داد. در ادامه قصد داریم به برخی از مواردی که موجب این موفقیت برای سری گوشی های هواوی میت 10 در سال 2017 شد اشاره کنیم.

ویژگی‌های برتر گوشی های هواوی میت 10

1. تخصص هواوی در مهندسی ساخت گوشی های هوشمند

گوشی های هواوی میت 10

شرکتی که 30 سال گذشته پایه ساخت آن گذاشته شد هم‌اکنون در حوزه تلفن همراه به عنوان سومین تولیدکننده گوشی های هوشمند در دنیا شناخته می‌شود. این امر محقق نشده مگر بر پایه سرمایه‌گذاری هواوی در بخش تحقیق و توسعه و همچنین اقبال شرکت‌های مطرح در حوزه‌های محتلف برای همکاری با هواوی برای توسعه آخرین تکنولوژی‌ها در حوزه گوشی های هوشمند. همین امر موجب شده که این شرکت به عنوان سومین تولیدکننده گوشی های هوشمند در دنیا که در بیش از 170 کشور فعال است و همچنین دارای سریع‌ترین رشد بین شرکت‌های حوزه تکنولوژی در خاورمیانه و آفریقا با فعالیت در 22 کشور در این منطقه شناخته شود. گوشی های هواوی میت 10 آخرین نمونه از پیشرفت‌های تکنولوژیک Huawei است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف به خوبی خود را از رقبا متمایز ساخته است.

2. معرفی هوش مصنوعی برای تجربه کاربری روزانه کارآمدتر

گوشی های هواوی میت 10

هواوی در تولید چیپ‌های پردازشی سابقه طولانی دارد. هواوی از سال 1991 در حوزه تولید چیپ‌های مرتبط با تجهیزات ارتباطی فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین این شرکت در سال 2004 شرکت HiSilicon را برای تولید چیپ‌های 3G بنا کرد که البته این شرکت با توسعه فعالیت‌های خود هم‌اکنون چندین نسل از پردازنده‌های تلفن همراه Kirin را برای گوشی های هوشمند هواوی و آنر طراحی و تولید کرده است. آخرین نسل از چیپ های Kirin یعنی Kirin 970 با قابلیتی عرضه شد که تاکنون نظیر آن در حوزه گوشی های هوشمند در این سطح مشاهده نشده بود و آن همان هوش مصنوعی در داخل خود گوشی در لایه سخت افزار چیپ اصلی گوشی بود. این چیپ برای اولین بار، علاوه بر CPU و GPU، از واحدی موسوم به NPU در داخل خود بهره می‌برد که وظیفه آن مدیریت پردازش عصبی در گوشی است که نتیجه این نوع پردازش همان هوش مصنوعی یا AI در نرم افزارهای مختلف گوشی خواهد بود. NPU نسبت به پردازنده‌های عادی از 50 برابر کارایی بیشتر و 25 برابر بهره‌وری بیشتر بهره می‌برد.

3. دوربین دوگانه هوشمند با لنزهای Leica

گوشی های هواوی میت 10

گوشی‌های این سری شامل HUAWEI Mate 10 و HUAWEI Mate 10 Pro از دوربین دوگانه با لنزهای ساخت شرکت صاحب‌نام Leica تجهیز شده‌اند. یکی از دوربین‌ها رنگی و 12 مگاپیکسل و دیگری سیاه و سفید و 20 مگاپیکسلی است. هوش مصنوعی در این گوشی به دوربین آن قابلیت‌های متعددی اضافه کرده است. افکت بوکه برای محو کردن پس زمینه و تمرکز بر سوژه اصلی در این گوشی به شکل کم خطایی روی عکس‌ها پیاده‌سازی می‌شود. به علاوه این دوربین قابلیت تشخیص 13 نوع سوژه با هوش مصنوعی و تخصیص افکت‌های لازم به آن صحنه را داراست. امکان بزرگ‌نمایی دو برابری بدون کم شدن کیفیت و عکاسی از سوژه‌های متحرک به شکل کارآمد از دیگر قابلیت‌های دوربین گوشی های هواوی میت 10 است.

4. باتری ایمن و پر ظرفیت با سیستم شارژ سریع

گوشی های هواوی میت 10

هواوی در Mate 10 از  یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت بهره گرفته است که نسبت به رقبای پرچم دار این گوشی در بازار بی‌رقیب است. از سوی دیگر هوش مصنوعی در این گوشی موجب مدیریت مصرف انرژی در این گوشی‌ها شده است که خود عامل دیگری برای افزایش طول عمر باتری با یک بار شارژ می‌باشد. در حالت استفاده عادی از این گوشی با این باتری می‌توانید انتظار 2 روز شارژدهی را داشته باشید. از سوی دیگر Mate 10 اولین گوشی است که از شرکت صاحب‌نام TUV استاندارد ایمنی برای سیستم شارژ سریع خود دریافت کرده که بر خلاف برخی برندهای رقیب، کاربران نگرانی از بابت آسیب باتری به گوشی یا بدنشان نداشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خب عایا باز هم حرفی هست؟؟؟