لپتاپ های مخصوص مدارس مایکروسافت

لپتاپ های مخصوص مدارس مایکروسافت با قیمت 200 دلار و سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی شدند

لپتاپ های مخصوص مدارس مایکروسافت برای رقابت با کروم بوک تنها با قیمت 200 دلار و با سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی شدند. این لپتاپ ها دارای نرم افزار های رایگان کمک آموزشی بوده و بسیار ارزان قیمت هستند.

مایکروسافت با رونمایی از لپتاپ های مخصوص مدارس 200 دلاری و با نمایش گذاشتن کامپیوترهای شخصی قابل تغییر 300 دلاری، رقابت با کروم بوک ها را شدیدتر کرد. این لپتاپ ها دارای سیستم‌عامل ویندوز 10 هستند و همچنین برنامه‌های پیش‌فرض کمک‌درسی نیز روی آن‌ها نصب است.

از لپتاپ های مخصوص مدارس مایکروسافت ، لنوو 100 ای (Lenovo 100e) تنها 190 دلار قیمت دارد و با پردازنده اینتل سلرون پشتیبانی می‌شود (پردازنده سری Apollo Lake). مایکروسافت همچنین لنوو 300 ای را نیز معرفی کرد که یک کامپیوتر شخصی قابل تغییر 280 دلاری با امکان اتصال قلم است. لپتاپ تریگونو وی 401 (Trigono V401) با قیمت 300 دلار نیز هم لمسی است و هم با قلم کار می‌کند درحالی‌که کلاسمیت لیپ تی 303 (Classmate Leap T303) 200 دلار قیمت دارد و مجهز به قابلیت امنیتی ویندوز هِلو نیز هست.

لنوو 100 ای

لنوو 100 ای (Lenovo 100e)

تریگونو وی 403 (Trigono v403)

کلاسمیت لیپ تی 303

کلاسمیت لیپ تی 303 (Classmate Leap T303)

احتمالا می‌خواهید در مورد وضوح صفحه‌نمایش، میزان رم، حافظه داخلی و دیگر قابلیت‌ها بیشتر بدانید. اچ پی استریم 11 پرو جی 4 ای ای (HP Stream 11 Pro G4 EE) که بخشی از این تولیدات به شمار می‌رود دارای صفحه‌نمایش اچ دی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی eMMC است که به نظر سخت‌افزار مناسبی خواهد بود. نرم‌افزارهای موجود روی هر لپتاپ که به صورت رایگان نصب شده‌اند، همگی باهم بیش از 200 دلار قیمت خواهند داشت. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ویندوز 10 و حتی آفیس 365، وان نوت و تیمز اشاره کرد. این نرم‌افزارها به نوشتن و همکاری با همکلاسی‌ها کمک بسیاری می‌کند.

مایکروسافت با همکاری شرکت‌های متعدد، ابزارهای دیجیتال برای کمک به دانش آموزان ارائه می‌دهد. از هدست های واقعیت ترکیبی 300 دلاری گرفته تا هولولنز گران‌قیمت‌تر، برنامه‌های تحصیلی ویژه‌ای از سوی پیرسون، بزرگ‌ترین شرکت آموزش و تحصیل دنیا، در زمینه واقعیت مجازی در حال اجرا بوده و برنامه Oceans نیز از سوی بی‌بی‌سی به‌عنوان نقشه و ایده تکنولوژی آموزشی در سطح کلاس‌های درسی مطرح‌شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. البته بعضی از مدرسه هامون که از بچه ها چندین میلیون میگیرن سر هر کلاس یه دونه پروژکتور با یه سیستم داغون هست

  2. تو مدرسه ها هنوز با گچ درس میدن یه سری از بچه ها تو چادر زیر سد درس میخونن

  3. دانشو جماعت بی پوله حتی اینم واسش سنگینه باید ۱۰۰ دلارش کنن