گوگل کروم 64

گوگل کروم 64 برای اندروید با قابلیت‌های جدید منتشر شد

گوگل کروم 64 برای اندروید منتشر شد. در نسخه جدید گوگل کروم برای سیستم عامل اندروید نه تنها قابلیت‌های پیشین به میزان زیادی توسعه پیدا کرده‌اند، بلکه شاهد افزوده شدن دو قابلیت بسیار کاربردی به مروگر موبایل گوگل هستیم.

حدود یک ماه از زمانی که گوگل نسخه پایدار جدیدترین ورژن گوگل کروم برای اندروید را منتشر کرد می‌گذرد. در این نسخه قابلیت‌های پیشین مرورگر بهبود پیدا کرده بودند. حال شاهد عرضه گوگل کروم 64 هستیم که باز هم قابلیت‌های مرورگر محبوب گوگل در آن توسعه پیدا کرده است.

گوگل کروم 64 به خلاص شدن از دست پنجره‌های تبلیغاتی کمک می‌کند

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوگل کروم 64 برای اندروید در مقایسه با نسخه‌های پیشین آن، جلوگیری از باز شدن تب‌ها و پنجره‌های اضافی در وب سایت‌های دارای تبلیغات فراوان بدون اجازه کاربر است. علاوه بر آن در گوگل کروم 64 یک بخش جدید در تنظیمات اضافه شده که به کاربر اجازه می‌دهد صدای تمامی بخش‌های یک وب سایت را به طور کامل قطع کند. برای دستیابی به این ویژگی جدید باید به منوی Site settings در بخش Settings رفت. البته باید این عمل را به صورت جداگانه برای هر وب سایت انجام بدهید.

برای آن دسته از کاربرانی که کمتر از مرورگر کروم اندروید استفاده می‌کنند، گوگل یک راهنمای جدید درون اپلیکیشن قرار داده که به فهم بهتر لایه‌های رابط کاربری کمک می‌کند. دلیل این امر جابه‌جا شدن تعداد زیادی از ویژگی‌های مرورگر است. احتمال دارد امکان دریافت گوگل کروم 64 از Google Play برای تمامی کاربران کمی زما‌ن‌بر باشد، پس اگر اکنون قادر به به‌روزرسانی نیستید، وضعیت را طی روزها و یا هفته آینده مجددا بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. فقط اکسپلورر D: نوستالوژی ما دهه 60-70 دیاس با صدای اتصال دایال آپ!

  2. گوگل کروم عشقه هم برای پیسی هم اندروید

  3. بهترین مرورگر تاریخ